Avto
23 ogledov

Napad na Evropo

Tovarna je v mestu Nosovice na Češkem. Obratovati naj bi začela leta 2009 s proi Žurnal24 main
Pri Hyundaiu so se odločili še agresivneje napasti Evropo, tokrat v C-segmentu. Za te potrebe so si omislili celo nov sistem poimenovanja modelov.

Črka i pomeni inspiracijo, inteligenco, integriteto in inovativnost, vse našteto pa je združeno v novem Hyundaievem avtomobilu, poimenovanem i30. Po dolgem času svojevrstnega prilagajanja evropskemu okusu pred nami stoji avtomobil, razvit prav na tleh stare celine in pripravljen za tisto, kar evropski kupci želijo.

Zanimiva oblika je delo Hyundaievega oddelka za dizajn in tehniko v Rüsselsheimu. Glede na dejstvo, da oblika vozila predstavlja ogromen del odločitve pri nakupu avtomobila, ima i30 dobro izhodišče za uspeh. Športna oblika prednjega dela z dvojnim vstopom zraka vseeno ni preveč agresivna. Jasno definirana neprekinjena linija bokov združuje klasične proporce, kar avtomobilu daje dinamičen in privlačen videz. Stranski del z robom, ki se začenja na dnu prednjih vrat in se dviga proti zadnjim blatnikom, spominja na BMW serije 1. Zadnji del z ozkimi žarometi in nevpadljivim spojlerjem je zelo dinamičen in zanimiv, kot nasploh i30 v celoti.


Kupci lahko izbirajo med enajstimi barvami karoserije, črno ali rjavo notranjostjo, štirimi paketi opreme, dvema dizelskima in tremi bencinskimi agregati. © Gregor Prebil

 


Zunanje dimenzije – 4245 mm dolžine, 1756 širine in 1480 mm višine – uvrščajo avtomobil v C-segment. Široka medosna razdalja (2650 mm) ponuja izobilje prostora za noge tudi na zadnjih sedežih. Prostornina prtljažnega prostora je 340 litrov, če zadnje sedeže zložimo, pa ta naraste na 1250 litrov.

Dolga medosna razdalja in širok kolotek so oblikovalcem omogočili, da potniški prostor naredijo prostran in udoben za vse potnike. Že od samega začetka razvoja je bil i30 zasnovan kot vozilo, usmerjeno k vozniku. Dokaz za to so veliki, pregledni merilniki, premišljeno nameščena stikala, volanski obroč, nastavljiv po višini in globini, športni sedeži, ki omogočajo dovolj bočne opore, in optimalna postavitev prestavne ročice. Dvobarvna notranjost s poudarkom na kakovostnih materialih pripomore k zelo "evropskemu“ notranjemu okolju. Za osvetlitev merilnikov in zaslona so izbrali modro barvo in LCD-tehnologijo, ki voznika manj utruja in prispeva k dodatni varnosti.

Za novinca je uvoznik na slovenskem tržišču pripravil dva bencinska (1,4 – 80 kW/109 KM in 137 Nm ter 1,6 – 90 kW/122 KM in 154 Nm) in tri dizelske motorje (1,6 LP – 66kW/90 KM in 235 Nm, 1,6 HP – 85 kW/115 KM in 255 Nm in 2,0 103 kW/140 KM in 305 Nm). Temu dodajmo, da bo 1,6-litrski motor dobavljiv tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom.

Notranjost združuje udobje, funkcionalnost in praktičnost. © Gregor Prebil

 


Dobavljiv je v štirih nivojih serijske opreme: GL life, GLS comfort, GLS style in GLS premium. Osnovni paket, poimenovan life, opremljen posebej za slovenski trg, vključuje ABS z EBD, štiri zračne blazine in dve zračni zavesi, aktivne vzglavnike, klimatsko napravo, potovalni računalnik, električni pomik stekel, daljinsko centralno zaklepanje z alarmom, radio s CD- in MP3-predvajalnikom ter kontrolami na volanskem obroču ... Zanj bo treba odšteti najmanj 12.990 evrov. Drugi paketi so le še nadgradnja, pri najprestižnejšem paketu premium pa lahko kupci pričakujejo še ESP, sistem za pomoč pri parkiranju, dežni senzor ...

Vozilo je na slovenskem trgu naprodaj od 10. julija 2007. Letos nameravajo prodati od 300 do 400 vozil, načrt za polno leto pa obsega 800 vozil, vključujoč karavansko različico, ki jo na slovenskem tržišču pričakujemo v začetku naslednjega leta.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.