Avto
8 ogledov

Nikar ne upajte na boljše ceste

Asfaltiranje Pixsell
Priznanje, da je 60 odstotkov slovenskih cest v slabem stanju, obnova pa bi ob takšnem tempu trajala dve naslednji generaciji, je še toliko bolj črnogledo, ker bodo naslednji dve leti na luknje asfalt metali kvečjemu z lopato.

V Sloveniji je 60 odstotkov cest v slabem stanju, najbolj problematičnih je 840 kilometrov regionalnih cest, ki so v zelo slabem stanju, je ob robu mednarodne konference projekta Sensor dejal direktor direkcije za ceste Gregor Ficko. Dodal je, da glede na predvidena sredstva v proračunih za leti 2014 in 2015 cest ne bodo mogli obnavljati, ampak bodo večino le vzdrževali. Boljše je stanje pri glavnih cestah.

Po Fickovih besedah je država v zadnjih desetih letih na leto obnovila približno sto kilometrov cest, morala pa bi jih 400 kilometrov. Če se bo ta trend nadaljeval, bo Slovenija potrebovala 60 let za obnovo svojega državnega cestnega omrežja.

Proračun za prihodnje leto direkciji za ceste namenja le 121 milijonov, za leto 2015 pa 106 milijonov evrov, na leto pa bi potrebovali od 250 do 350 milijonov evrov, pravi Ficko.

Robert Štaba iz Avto-moto zveze Slovenije je pojasnil, da prek projekta Sensor analizirajo stanje cestne infrastrukture, izvedejo videozajem in obdelajo podatke o cestah ter razvrstijo ceste glede na njihovo stanje. Tako lahko ocenijo stopnjo tveganja in stanje prometne varnosti na državnih cestah.

V okviru projekta so za obdobje 2010–2012 izdelali analizo stopnje tveganja na 6.532 kilometrih državnih cest.

Komentarjev 1
  • Janez Pirnat 11:58 06.november 2013.

    še tisto kar "zaflikajo" je narejeno čist v p***Na Viru pri Domžalah le bila cesta pred popravilom boljša kot po popravilu...luknje so približno tako zapolnjene da delujejo kot delni ležeči policaji.