Tretja generacija Nissana Leafa, enega prvih električnih vozil za množično uporabo, prinaša popolno prenovo – tako v oblikovanju kot pri pogonu. Avto, ki je nekoč postavil temelje električne mobilnosti in bil tudi prvi električni evropski avto leta (2011), se zdaj vrača kot sodoben, aerodinamičen in bolj uporaben mestni SUV, s katerim želi Nissan znova prepričati evropske kupce.
Drugačna oblika, opazna predvsem zadaj
Novi Leaf je zrasel, spremenil pa se je tudi njegov značaj. Z bolj pokončno karoserijo, elegantno spuščeno linijo strehe in zadnjimi 3D LED lučmi v obliki črke V deluje kot križanec med limuzino in suvom. Zadek je zdaj precej bolj športen, skoraj kupejevski. Oblika je aerodinamično optimizirana, tako da zračni upor znaša 0,25.

Vozilo je postavljeno na enako platformo kot večji model Ariya (CMF-EV), kar pomeni boljšo prostornost in prilagodljivost. Prtljažnik ponuja do 437 litrov, pri višjih paketih opreme pa so na voljo tudi električna prtljažna vrata in strešni nosilci.
Dve bateriji, doseg do 604 kilometrov
Leaf je po novem na voljo z dvema različicama baterij. Osnovna ponuja 52 kWh, kar zadošča za do 436 kilometrov dosega po WLTP, večja baterija pa s 75 kWh obljublja do 604 kilometre vožnje z enim polnjenjem. Pri podjetju poudarjajo, da bo tudi pri avtocestni vožnji pri hitrosti okoli 130 km/h doseg avta vsaj 340 kilometrov, kar bi ga moralo uvrščati tudi med vozila za daljše poti.
Hitro polnjenje poteka z močjo do 150 kW, kar omogoča okoli 417 dodatnih kilometrov v bateriji znotraj pol ure. Novi Leaf ima tudi sistem predgretja baterije, ki se samodejno aktivira, ko se približujemo hitri polnilnici – za krajši čas polnjenja.
Na voljo sta tudi funkciji V2L (napajanje naprav iz vozila) in V2G (dvosmerno napajanje v omrežje), kar omogoča uporabo vozila kot prenosne baterije za hišo ali kampiranje.

Pogonski sklop in udobje
Leaf ima prednji pogon. Novo podvozje mu v primerjavi s prejšnjim leafom omogoča precej bolj udobno in natančno vožnjo. Spredaj uporablja MacPhersonovo vzmetenje, zadaj pa večvodilno zasnovo, kar izboljšuje stabilnost tudi pri večjih hitrostih.
Novi električni motorji še niso povsem razkriti, a pričakovati gre moč nad 150 KM v osnovni različici in do okoli 220 KM pri močnejši bateriji. Nissan obljublja tudi izboljšano regenerativno zaviranje in možnost vožnje z enim pedalom.
Povezljiv in digitalen
V notranjosti Leaf ponuja dva 14,3-palčna zaslona, podporo za Google Maps, Assistant in Play Store, ter možnost nadgradnje funkcij prek brezžičnih posodobitev. Sistem ProPilot Assist pomaga pri vožnji po avtocesti, medtem ko kamera s 360-stopinjskim pogledom olajša manevriranje.
Vozilo vključuje tudi projicirni zaslon (HUD), možnost ogrevanja ali hlajenja kabine na daljavo, avdio sistem Bose in ambijentalno osvetlitev.

Cena še neznanka
Nissan bo tretjo generacijo Leafa izdeloval v britanskem Sunderlandu, kjer nastajajo tudi njegovi drugi električni modeli. Prve dobave so predvidene spomladi 2026, cene in uradne tehnične specifikacije pa naj bi bile znane konec letošnjega leta.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲