Avto
14 ogledov

Nova pomlad za corso in antaro

Opel corsa
1/88
Žurnal24 main
S prenovo naj bi corsa še učvrstila svoj več kot osemodstotni delež znotraj evropskega B-segmenta, medtem ko antara popravlja mlačen vtis glede dinamike, obljublja tudi več udobja.

Mednarodna predstavitev. Corsa, ki so jo v sedanji, četrti generaciji prodali že v dveh milijonih primerkov in je lani v vsej EU pobrala kar 8,1 odstotka tržnega deleža v B-segmentu, je spremembe na podvozju in pri motorjih doživela že lani. Zdaj pa je prišel čas še za "novo kožo", kot so prenovo poimenovali pri Oplu. Te avtomobil usklajujejo z aktualnimi smernicami tovarne, tovarna v povezavi s tem uporablja besedne zveze občutek za gibanje in skulpturna oblika.

Corsa in antara pobliže v GALERIJI.

Spremembe so osredotočene zlasti na zunanjost, pri čemer prednjači prednji del. Izstopa nov "obraz" z dvodelno masko, orlovskimi svetili z dnevnimi lučmi in novimi meglenkami. Avtomobil deluje širše in po prepričanju inženirjev tudi bolj premium, ohranja pa "smejoči" izraz prednjega dela.

Barve za mlade
Novost v ponudbi je pestra možnost individualizacije vozila s pomočjo različnih barvnih kombinacij zunanjosti in notranjosti, kar naj bi bila še posebej voda na mlin mlajših kupcev in se je baje na nemškem trgu že izkazalo za veliko uspešnico. Pri izpeljankah "color edition" si je mogoče omisliti tudi stekleno streho, belo oziroma črno kombinacijo platišč in ogledal ali črtaste nalepke prek pokrova motorja oziroma strehe.

V notranjosti poleg že omenjenega igranja z barvami novosti ni veliko, tako da volan in stikala ostajajo ista. Je pa v infotainment paketu prvič doslej dodana navigacija, ki pozna tudi Slovenijo.

Opremskih paketov je šest, motornih izpeljank pa 10, pri čemer se moč dizlov konča pri 96 kW, pri bencinarjih pa pri 141 kW, kolikor jih poganja strupeno različico OPC. Menjalniki so trije, dva ročna in robotizirani. Pri različici ecoflex zaradi sprememb na elektroniki in aerodinamiki ter dodanega stop&start sistema 1,3-litrski dizel motor zahteva le še 3,5 litra dizla na 100 kilometrov, čeprav ima zdaj na zalogi 70 kW.

Bogatejša je cenejša
Prodaja se začne 27. marca, v akciji s paketom dodatne opreme, v katerem sta že klima in radio, se cena za litrski bencinar začne pri 8.970 evrih, kar je celo manj od vstopne selection opreme brez klime. Najcenejši 1,3-litrski dizel je vreden 12.710 evrov.

 


Antara: prenova vidnega in nevidnega
Antara je poleg zunanjih popravkov, predvsem na svetilih, doživela korenito dodelavo podvozja in krmilnega mehanizma, kar se je v prevoženih prvih kilometrih izkazalo kot precej suverenejše.

Novi so tudi pogonski sklopi. Dvolitrskega dizla tako nadomeščata 2,2-litrska agregata s 120 in 135 kW,  medtem ko 2,4-litrski bencinar zmore po novem 135 kW in nadomešča tudi potratni 3,2-litrski motor. Na novo razvita sta šeststopenjska ročni in avtomatski menjalnik. Paketi opreme bodo trije.

V notranjosti so materiali zdaj bolj izbrani, na spremenjeni sredinski konzoli je več prostora za drobnarije, dodana sta električna parkirna zavora in pomočnik pri speljevanju v klanec. K nam prenovljena antara prihaja konec aprila, cene bodo segale od 20.900 evrov dalje, različica s 120 kW in štirikolesnim pogonom, po kateri naj bi bilo največ povpraševanja, pa je ocenjena na 26.900 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.