Avto
38 ogledov

Novi master in trafic

renault master traffic
1/38
Žurnal24 main
Renault je po 12 letih na trgu ponudil nov model lahkega dostavnega vozila master, ki je narejen po merah voznika in premore kup tehnoloških novosti, tudi pogon na zadnji kolesi in nov motor.

Renault master, ki bo junija praznoval 30. obletnico, povzema prepoznavne linije Renaulta. Inženirji so poudarek namenili bivalnemu okolju voznika. V ta namen je bila popolnoma prenovljena armaturna plošča, vključno z volanskim obročem. Potnikom so na voljo številne odlagalne površine, teh je za kar 150 litrov, uporabnost pa dopolnjujejo zložljiv sredinski sedež, izvlečno držalo za liste formata A5, odlagalno mesto za prenosni računalnik ...

Kamera za lažjo vožnjo
Številna oprema je bila prevzeta iz osebnih avtomobilov. Zaslon avdionaprave je nad ogledalom, master je opremljen z žarometi, ki svetijo v ovinek, ogrevanimi sedeži, prostoročno kartico, avtomatsko klimatsko napravo in Carminat TomTom navigacijsko napravo s karto celotne Evrope. Novost je kamera za vzvratno parkiranje, ki so jo vstavili kar v senčnik nad voznikovim sedežem.

Novost pri Renaultu predstavlja storitev PRO+, namenjen podjetnikom, ki za svoje delo potrebujejo prevozno sredstvo. Storitev jim ponuja pestre možnosti hitrih predelav in servisiranja vozil.

Novi master je dobil nov 2,3-litrski motor dCi, ki je razvit posebej za potrebe lahkih gospodarskih vozil. Motor ima tri po največji moči razlikujoče se izvedenke (dCi 100, dCi 125 in dCI 150) in je enak v različicah s pogonom na prednji kolesi in tistih s pogonom na zadnji kolesni par. Prav pogon na zadnji kolesi je ena od največjih novosti. V celoti ga je razvil Renault in je zasnovan s samonosno zgradbo ter ponuja dobre dinamične lastnosti in tovorne zmogljivosti. Ponudba je obogatena z novo dolžino L4 (uporabna prostornina do 17 kubičnih metrov), novima 3,5- in 4,5-tonskima različicama z dvojnimi kolesi in novimi možnostmi karoserijskih predelav in vgradenj.

Renault traffic | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Trenutno je slovenskim kupcem na voljo 7 različic, od oktobra naprej jih bo skupaj 25, najdaljša bo v dolžino merila 6,8 metra. Pomemben podatek je vezan na stroške vzdrževanja. Ti so za 40 odstotkov nižji od predhodnika, kar pomeni za 500 evrov prihranka na 150 tisoč kilometrov oziroma v obdobju štirih let. To so dosegli zaradi podaljšanja intervala med servisnim vzdrževanjem na 40 tisoč kilometrov oziroma dve leti, verige za pogon odmične gredi brez vzdrževanja, povečanja vzdržljivosti zavornih ploščic in zavornih kolutov za 20 odstotkov, daljši življenjski dobi hladilne tekočine.

Cene za furgon L2H2P2 in 74 kW/100 KM s pogonom na prednji kolesi se začnejo pri 18.350 evrih.

Novi trafic
Renault je prenovil še en pomemben model – trafic. Novinec je udobnejši in gospodarnejši, novosti pa so vezane na potniško kabino in tehnološke dodatke.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Nova armaturna plošča ima več uporabnih odlagalnih in shranjevalnih mest, med novosti pri opremi pa uvrščamo samodejno klimatsko napravo, ki je na voljo v vseh potniških in dostavnih različicah, navigacijo Carminat TomTom, nove različice audio sistema z MP3 CD-predvajalniki in regulator ter omejevalnik hitrosti z upravljalnimi gumbi na volanu.

Cene za furgon se začnejo pri 18.370 evrih, za najcenejšo potniško različico boste odšteli 23.570 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.