Avto
21 ogledov

Nürburgring ne dovoli več rekordov

Porsche 918 Porsche
Vodstvo Nürburgring se je na začudenje proizvajalcev hitrih avtomobilov odločilo, da bo uvedlo omejitve hitrosti na znamenitem dirkališču. To pomeni, da je konec z dokazovanjem, kdo ima najhitrejšega na svetu. Pri Porscheju se jim smeji, saj so bili tik pred tem, da izgubijo prestižni naslov.

Ko so minuli teden iz Porschejeve tovarne pospremili čisto zadnji izdelani primerek modela 918 spyder, zraven niso pozabili povedati, da gre za najhitrejši serijski avtomobil na dirkališču Nürburgring. S progo "Zelenega pekla" je namreč leta 2013 opravil v 6 minutah in 57 sekundah, do danes pa ga ni prehitel še nihče. No, prehitel ga je radical SR8 LM, ki je bil še devet sekund hitrejši, a ta rekord ni vsesplošno priznan, saj bi težko trdili, da gre za pravi serijski avto.

In pri Porscheju bodo lahko še nekaj časa trdili, da imajo najhitrejši avto po "specifikaciji Nürburgring", saj je vodstvo dirkališča kot posledica hude nesreče na dirki marca, ko je dirkalnik poletel med gledalce in enega ubil, odločil uvesti rigorozne ukrepe. Tako je ne samo na dirkah temveč tudi med testnimi krogi proizvajalcev, ki zakupijo dirkališče, uvedena omejitev hitrosti na 250 km/h.

To je za Carscoop potrdilo vodstvo dirkališča. "Odločili smo se razširiti omejitev hitrosti na vse ostale aktivnosti na Nordschleofe, zato doseganje rekordov trenutno ni dovoljeno na Nürburgring Nordschleife."

Proizvajalci športnih vozil so seveda novico sprejeli z veliko razočaranja, saj je bil čas, ki ga je vozilo doseglo na slovitem nemškem krogu, eno od meril pri kupcih, kako dobro je. 

"Potrebujemo le slabih sedem minut njihovega časa"

Še najbolj razočarani pa so verjetno pri Koenigseggu, saj so napovedovali, da bodo v kratkem posekali Porscherjev rekord s svojim ultrašportnikom agero one:1. "Razumemo zaskrbljenost in skrb za obveznosti vodstva, da bo pista varna tako za gledalce kot voznike. Delimo si isto odgovornost do naših testnih voznikov in do vsake naše stranke. Nihče noče nesreče ali poškodbe, kaj šele smrtne žrtve," pravijo Švedi.

Vendar pa še: "Smo pa zelo frustrirani zaradi te odločitve. Razumemo tako kot vsi v industriiji, da visoke zmogljivosti v avtomobilizmu pomenijo tudi določene rizike. In delujemo po svojih najboljših močeh, da te rizike obvladamo. Naša zaveza pa je, da nadaljujejomo razvoj v smeri, ko bo voznik v primeru nesreče lahko nepoškodovan vstal iz avta. Ne bomo izpustili priložnosti, če nam bo omogočeno, da svetu pokažemo, kaj smo ustvarili in kaj znamo. Potrebujemo le slabih sedem minut njihovega časa."

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • vzev 08:54 23.junij 2015.

    To je nekaj najbolj neumnega kaj lahko naredijo. Kaj niso dirkališča za to, da lahko dirkaš? Potem pa naj rajši umaknejo gledalce, pa naj pustijo, da tisti ki hoče naj dirka. Saj podpišeš, da greš na lastno odgovornost.