Avto
6 ogledov

Obsežna akcija tudi v Evropi

toyota Žurnal24 main
Toyota naj bi zaradi težav nekaterih modelov s stopalko za plin v ZDA tudi v Evropi na servis vpoklicala nekatere modele. Vse kaže, da bomo imeli zelo obsežno akcijo tudi v Evropi, pravijo pri Toyoti Adria.

Japonski avtomobilski proizvajalec Toyota je v sredo napovedal, da bo ustavil prodajo osmih modelov v ZDA. Poleg tega bodo začasno ustavili njihovo proizvodnjo. Težava je v stopalki za plin, ki se pri teh modelih lahko zatakne.

Financial Times pa danes poroča, da bo Toyota vpoklic vozil razširila tudi na Evropo. "Katere modele in točno število potencialno 'okuženih' vozil še ugotavljamo," navajajo v časopisu in citirajo neimenovanega predstavnika glavne enote evropske podružnice v Bruslju. Hkrati dodajajo, da Toyota v Evropi nima namena ustavljati proizvodnje. Vzporedno japonski časopis Yomiuri poroča, da bo moralo v Evropi na preventivni pregled zaradi stopalke za plin zapeljati dva milijona vozil.

"Za zdaj o tem še nimamo nobenih obvestil, vendar pa je verjetnost za to zelo majhna, saj so vozila za evropski trg proizvedena v drugih državah kot tista za ameriškega," so nam v torek s Toyote Adria posredovali odgovor na vprašanje, ali lahko do česa podobnega pride tudi pri nas v Evropi, kjer sta zelo popularna modela predvsem corolla in RAV4. Slednja sta v ZDA med osmerico, katerih prodajo so začasno ustavili. Danes so po objavi tujih medijev o verjetnem vpoklicu vozil tudi v Evropi pri Toyota Adria dejali: "Vse kaže, da bomo imeli zelo obsežno akcijo tudi v Evropi. O konkretnih vozilih bomo lahko govorili takoj, ko bomo od proizvajalca dobili ustrezne podatke." Pri Toyoti pomirjajo voznike in dodajajo, da gre za preventivni pregled in da nesreče, ki bi jo povzročila stopalka za plin, še ni bilo.

"Avtomobili so vedno bolj zapleteni, vse več je kvarljivih komponent," zadnje množične vpoklice avtomobilov komentira poznavalec avtomobilizma Niko Mihelič.

Vpoklic nič posebnega
V ZDA so lani vpoklicali 15 milijonov vozil. Zaradi težav s stopalko je pred Fordom po številu vpoklicanih vozil prvič vodila Toyota. Vpoklici so sicer normalne stvari, ki se v panogi pojavljajo, meni Mihelič. "Pri menjavah gre večinoma za to, da proizvajalci nočejo priti na slab glas," pravi in dodaja: "Najboljši marketing je dober avtomobil, ki te ne pusti na cesti.”

Menjava slabega dela je strošek proizvajalca, zaplete pa se lahko, če avto ni redno servisiran, opozarja Mihelič.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.