"Je steber našega gospodarstva in industrije. Evropski ponos. Od tega so odvisni milijoni delovnih mest. Na začetku letošnjega leta smo sektorju dali večjo prožnost za doseganje ciljev za leto 2025. Deluje. Ob spoštovanju tehnološke nevtralnosti zdaj pripravljamo pregled odločitev, pripravljenih za leto 2035," je dejala Ursula von der Leyen.
To je mogoče razumeti kot resen začetek razprave o tem, ali bo odločitev o prepovedi prodaje vseh novih avtomobilov z motorji SUS leta 2035 ostala v veljavi. Evropska avtomobilska industrija močno lobira za omilitev tega ukrepa in za dovoljenje prodaje hibridov in modelov z nizkimi emisijami CO2.
Ursula von der Leyen
"Milijoni Evropejcev želijo kupiti cenovno dostopne evropske avtomobile. Zato bi morali vlagati tudi v majhna, cenovno dostopna vozila za evropski trg, pa tudi za zadostitev rasti svetovnega povpraševanja. Zato bomo predlagali sodelovanje z industrijo pri novi pobudi za majhne, cenovno dostopne avtomobile. Verjamem, da bi morala imeti Evropa svoj električni avtomobil. Ne moremo dovoliti, da Kitajska in drugi zavzamejo ta trg. Ne glede na to je prihodnost električna in Evropa bo del nje," je dejala.
To je razumeti, da bo Bruselj sledil pobudi proizvajalcev avtomobilov (Stellantis, Renault...), ki pozivajo k spremembi pravil za lažjo in cenejšo proizvodnjo majhnih in dostopnih avtomobilov. Vse bolj strogi predpisi so povečali proizvodnjo in cene majhnih avtomobilov na raven, kjer so za številne proizvajalce nedonosni.
To je tudi dobra novica za Revoz in Slovenijo, kjer so že proizvedli prve testne primerke novega električnega twinga. Na okrogli mizi v Münchnu smo se imeli možnost pogovarjati z vodjo Renaultove prodaje Ivanom Segalom, ki nam je zaupal, da so zelo optimistični za prodajo novega twinga, ki naj bi stal manj kot 20.000 evrov. Ali bo res, bomo videli kmalu, ko bo najmanjši električni Renault predstavljen.
Ideja, da je prihodnost električna, bo zagotovo predmet številnih razprav. Električna bo, a ali bo samo električna, bo pokazal prihodnji teden, ko bo sledila vrsta srečanj politikov in predstavnikov industrije.
Preden sva šla oba z ženo v penzijo je bila nujnost , da sva imela dva avta in eden je bil karavan , ki sva ga uporabljala za daljša potovanja in seveda tudi za v službo. Drugega sem si pa… ...prikaži več namensko nabavil samo za v službo in bil je manjši Volkswagen Up in je bil več v uporabi kot pa večji peguet 308 karavan. Se strinjam z Leynovo , da je za krajše vožnje veliko bolj primeren majhen avto. In če bi danes še hodil v službo , bi si nabavil kot drugi avto , vsekakor električni manjši avto.
Menda misli na tiste na daljinsko vodenje?
Denarja imaš dovolj, pa si ga kupi. Kaj pa potrebujem jaz, pa vem dosti bolje od tebe, baba zmešana.