Avto
5 ogledov

Osamljeni jezdec

Največjo moč (80 kW/109 KM) colt doseže pri 6000 vrtljajih na minuto. Žurnal24 main
Ob predstavitvi zadnje generacije mitsubishijevega colta leta 2004 bi lahko dejali, da so se Japonci končno prebudili iz predolgega spanca. Malčka so temeljito prenovili in ga ponudili v številnih izvedbah.

Testirani CZ3 QS je namenjen voznikom, ki se večinoma vozijo sami ali s sovoznikom in ne potrebujejo zadnjega para vrat, želijo pa avto agresivnega videza in dobrih voznih lastnosti. Colt CZ3 s športno zasnovo spominja na kupe, v oblikovalskem smislu pa predstavlja svojevrsten most med mitsubishijevim konceptnim avtomobilom CZ2 in coltom s petimi vrati. S slednjim deli le pokrov motorja in prednje blatnike, medtem ko so preostali deli karoserije bolj športno zasnovani. Vetrobransko steklo je močno nagnjeno, vrata so dolga, spodnja linija stranskih stekel pa se proti zadnjemu delu rahlo dviga. Širši zadnji konec je veliko bolj zaobljen. Piko na i predstavljajo 16-palčna platišča (205/45) iz lahke litine in oznakami QS na boku vozila ter vratih prtljažnika, ki opozarjajo, da ne gre za običajno različico vozila.



Ob vstopu v notranjost vozila so občutki precej bolj mešani. Zahvaljujoč dolgi medosni razdalji, 250 cm, ki spada med večje v svojem razredu, colt v notranjosti ponuja dovolj prostora tako za noge kot za glavo potnikov. Priročna rešitev je pomična deljiva zadnja klop, ki se lahko vzdolžno pomika v razponu 15 cm. Voznikov prostor obdajajo plastika in ne preveč uporabne odlagalne površine. Predali pod osrednjo konzolo so neuporabni, če izvzamemo dve za pijačo namenjeni odprtini.



Minus je tudi guma okoli v usnje oblečene prestavne ročice, ki lahko hitro postane leglo prahu in umazanije. Športni pridih bi lahko dodatno poudarili denimo z belo podlago merilnikov. Trikraki volanski obroč in sedeži so oblazinjeni v barvi karoserije (modro-črni kombinaciji), kar vsaj malo poživi prostor. Občutek je lepši v temi, ko se gumbi na armaturni plošči obarvajo zeleno, tako kot tudi potovalni računalnik, ki skupaj z avdionapravo s šestcedejevskim izmenjevalcem in šestimi zvočniki prihaja serijsko.

Kupec za 12.890 evrov, kolikor stane testnik, lahko pričakuje še tipalo za dež in polavtomatsko klimatsko napravo, katere učinkovitost je zagotovljena z obiljem futuristično oblikovanih ventilacijskih odprtin. Klima je napeljana tudi v predal pred sovoznikom, kjer lahko v vročih poletnih dneh ohladimo pijačo.



Izkušnja z vožnjo s coltom, opremljenim z 1,5-litrskim motorjem, sicer ni bila "travmatična", je pa bila precej glasna. Še posebno pri velikih hitrostih motor glasno "prede". Pohvalimo lahko čvrste obese, ki na dobri, zaviti cesti izkazuje zavidljive sposobnosti in omogoča hitro vožnjo skozi ovinke ter živahnost motorja, ki ga lahko poženete tudi nad 6500 vrtljajev. Enako velja za zelo učinkovite zavore, ki tudi pri večjih hitrostih dobro tono težak avtomobil hitro zaustavijo. Preglednost je slaba. Tu mislimo predvsem na širok stebriček A na voznikovi strani, zaradi katerega morate biti ob zavijanju še posebno previdni.



Poraba goriva je na testu znašala 7,7 litra, če imate težko nogo, pa ta lahko poskoči tudi na 10 litrov. Test Euro NCAP: 4 zvezdice (25 točk od 37).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.