Avto
93 ogledov

"Otroci" skušali uničiti B-maxa

Otrok v avtu
1/3
Ford
Fordov B-max je moral preživeti enega najhujših preizkusov, ki jih lahko doživi avtomobil. Vanj so spustili (navidezne) otroke najbolj podivjane sorte!

Nekoč je bil za družinski avtomobil dober vsak, ki je imel zadaj prostora za dve ali tri male zadnjice. Tudi fičo je povsem zadostoval standardom, stoenka pa je bila že pravi enoprostorec. Če je kakšen kos platike malce odstopil, je zadostovalo že malce lepilnega traku ali dvokomponentnega lepila.

Danes je precej drugače, standardi so neprimerljivi, otroški sedeži samoumevni, avtomobile, namenjene družinam, pa že med razvojem izdatno testirajo in jih kar se da pripravijo na vse tegobe, ki jih čakajo ob veselem družinskem direndaju. S tem podaljšajo njihovo dolgotrajnost, hkrati pa skrbijo za duševno zdravje očkov in mamic, da se ti ne vznemirjajo zaradi vsake praske na plastiki ali nacufani oblogi.

Ford je zadnja leta postal eden od glavnih igralcev na trgu enoprostorcev, zadnji dokaz novih idej je B-max brez fiksnega B-stebrička. Med razvojem je bil izpostavljen še posebej zahtevnim simulacijam.

Poglejmo, s čim vse so ga skušali "otroci" uničiti:

  • Vzorce vseh oblazinjenj iz usnja in blaga, ki so uporabljena v notranjosti, so za 24 ur namakali v tekočinah, jih mazali z zemljo, maščobo, blatom, mlekom in gaziranimi pijačami. Tako so simulirali prevoz otrok z nogometne tekme ali ljubljenčkov s sprehoda.
  • Inženirji so preverili odpornost na poškodbe, ki jih lahko povzročijo grobe zadrge in zaponke na otroških oblekah in torbah. Pri ‘testu z buzdovanom’ so uporabili kovinsko kroglo s kot igla ostrimi bodicami in jo 600-krat podrgnili ob tkanine, da bi tako prikazali učinek ostrih zadrg in zakovic. Izvedli so tudi poseben preizkus z večkratnim zaporednim drgnjenjem oblazinjenja sedeža s trakovi na ježke.
  • Ali so plastični deli res trpežni, so preverili tako, da so prav nesramno tolkli po njih. Test je bil izveden pri temperaturah vse do -30 °C, ko je plastika bolj krhka. Uporabili so gumijasto žogo, desetkrat težjo od predpisane nogometne, in tako zagotovili, da plastični deli prenesejo udarce in sunke.
  • Oblazinjenja so v 17-urnem preverjanju obrabe brez prekinitve podrgnili 60.000-krat. S strganjem s kovinskimi konicami po plastičnih delih so preverjali odpornost na praske, trpežnost tkanih oblog pa so preizkusili s posebno napravo, na kateri so koluti za grobo struženje.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.