Avto
53 ogledov

Porschejeva košarica zibelki ameriške avtoindustrije

Porsche EPA
Porsche, avtomobilska znamka, ki spada pod okrilje koncerna Volkswagen, bo prihodnje leto izpustila avtomobilski salon v Detroitu. To je velik udarec za največji ameriški avtomobilski salon, ki ga po pomembnosti počasi dohitevata salona v Los Angelesu in New Yorku.

Pri Porscheju so se namreč odločili, da bodo ameriške kupce raje nagovarjali na mednarodnih avtomobilskih salonih v New Yorku in Los Angelesu, je pojasnil tiskovni predstavniki pri Porscheju.

Nemška avtomobilistična revija Auto motor und sport poroča, da so se pri Porscheju za ta korak odločili zaradi prevelikega finančnega vložka, ki ga zahteva tak salon, saj ne upravičuje izplena, ki ga prinaša udeležba na takšnem avtomobilskem salonu.

Mini že dal košarico Detroitu

V zadnjem letu smo bili priča številnih odpovedi avtomobilskih proizvajalcev na največjih avtomobilskih salonih, ki so preprosto postali predragi, večina novosti pa je znanih še pred uradnih odprtjem salonov.

Porsche z neudeležbo v Detroitu sledi znamki Mini, ki je v zibelki ameriške avtomobilske industrije manjkala januarja letos. Tudi pri kultni znamki so se odločili, da bodo raje prisotni v Detroitu. Poleg omenjenega Minija so NAIAS odpovedali še Jaguar Land Rover, Tesla Motors in Bentley. Slednji se je odpovedal vsem ameriškim avtomobilskim salonom. Se je pa zato v Detroit prvič po letu 2009 vrnil Aston Martin.

Odpovedi so beležili tudi drugi avtomobilski saloni. Pri Volvu se se odpovedali prisotnosti na najbolj pomembnem evropskem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu, ki je bil na sporedu lani jeseni. Osredotočili so se na stroškovno učinkovitost in dejali, da bodo denar raje namenili oglaševanju, predvsem spletnemu. So pa zato pri Volvo bili del avtomobilskega salona v Detroitu, videli pa smo jih tudi v Ženevi in Pekingu, ki so ob New Yorku in Parizu (na sporedu oktobra letos) najbolj pomembni saloni v letu 2016.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.