Predsednik uprave Darsa Andrej Ribič se je odzval na odločitev vlade o spremembah glede veljavnosti vinjet in statusa obalne hitre ceste. "Dars je imel letos največji ciklus rekonstrukcij in obnov v zadnjih 15 letih, hkrati začeli tudi veliko novogradnje, predvsem na 3. razvojni osi. Ta ciklus bomo nadaljevali tudi v naslednjem letu. To delamo predvsem zaradi varnosti in pretočnosti," je povedal in dodal: "Treba je nadoknaditi zaostanke zadnjih 10 ali 15 let na tem področju, ker se je po mojem mnenju premalo vlagalo."
"Predlog vlade nekje razumem in pozdravljam v tem smislu, da se hoče odkupiti uporabnikom zaradi nevšečnosti, ki so nastale pri rekonstrukcijah in obnovah. Finančne posledice so nekaj več kot 20 milijonov izpada iz naslova cestninjenja in 70 milijonov evrov likvidnostnega premika. To je zaenkrat predlog, ko bo sprejet v parlamentu, pa bomo lahko več povedali," je dejal Ribič. Dars je po njegovih besedah stabilna družba, zato večjih težav Ribič ne vidi. Investicije pa bodo potekale naprej, kot doslej. "Če bi bilo možno pridobivati gradbena dovoljenja hitreje, bi investicije pospešili," je poudaril.
Na obalni hitri cesti je začasen ukrep dokler se ne zgradi med Koprom in Dragonjo. Dars ne ustvarja cenovne politike, ampak je to odločitev države, je povedal. "Brezplačnega kosila ni. Meni se ta ukrep na primorski avtocesti ne zdi najbolj primeren," je še dodal Ribič.
Poteza, ki je presenetila
Vlada je zaradi številnih del na avtocestah z interventnim zakonom sprejela odločitev o podaljšanju veljavnosti vinjet za štiri mesece. Veljavnost se podaljša, šteto od dneva izteka njihove veljavnosti, določene ob nakupu.
Obenem bo vlada s 1. januarjem 2026 odpravila obveznost uporabe vinjet na obalnih hitrih cestah. Uporaba odseka ceste med Škofijami in Izolo bo tako odslej za osebna vozila brezplačna.
Razmere na obalnih hitrih cestah so se v zadnjih mesecih večkrat znašle tudi v državnem zboru. 24. septembra so poslanci razpravljali o odgovoru ministrice za infrastrukturo Alenke Bratušek na poslansko vprašanje Meire Hot (SD) glede nevzdržnih prometnih razmer na odseku Škofije–Koper. Hot je takrat opozorila, da cestninjenje na tem delu povzroča prometne zastoje, gospodarsko škodo in slabša kakovost življenja prebivalcev ob trasi.
Na odločitev vlade so se odzvali tudi v SDS, kjer pravijo, da se "ne morejo znebiti grenkega priokusa".
Od ukinitve plačevanja cestnine na hitri cesti Škofije Izola bodo največ imeli Tržačani, ki hodijo na vikend večerje in kosila v Istro in so se tudi največ pritoževali. Ne pozabiti, da ima Vatovec, ki je najbolj kuril, žlahto v Trstu.
"neprimeren" pa ga boš požrl, ker si nevretenčar, drugače te bo taubi vrgel čez ramo,
To idejo so ukradli HOJSU. HOJS je to prvi predlagal.