Avto
16 ogledov

Predvsem naprednejši eos

Vokswagen eos - slovenska predstavitev
1/32
Žurnal24 main
Slovenska predstavitev: volkswagen eos na ceste pelje drugič, od leta 2006, ko je na ceste zapeljala prva generacija, pa je na tej strani Alp našel okoli 300 kupcev.

Prenova zajema predvsem obliko prednjega konca in zadnjih luči, dobil pa je tudi več napredne tehnike in gospodarnejše motorje. Jeseni pa dobiva konkurenco še v obliki golfa cabrio, ki pa bo imel platneno streho.

Tipičen VW-obraz in LED-luči
Spremenjeni prednji del zdaj povzema poteze, ki krasijo že večino aktualnih modelov z značko VW na nosu, prednja svetila pa poleg ksenonske lahko svetijo tudi v LED-tehniki. Z boka razlik skoraj ni, zadek pa je dobil nove luči in difuzor na odbijaču. V notranjosti so spremembe zbrane okoli volanskega obroča in tipk na njem ter sredinski konzoli, še pomembneje pa je, da si stranka zdaj lahko omisli tudi kar nekaj naprednih sistemov, kot je: dinamično uravnavanje podvozja – DCC, parkirnega asistenta in asistenco za preklop med dolgimi in kratkimi lučmi. Na voljo pa je tudi sistem start&stop, ki je serijski pri različici bluemotion (v kombinaciji z 1,4-litrskim TSI).

Strešni mehanizem je enak tistemu pri predhodniku, kar pomeni, da je iz treh kosov, za odpiranje pa potrebuje 25 sekund. Posebnost pa še vedno predstavlja osrednji del, ki je zastekljen in ga je možno dvigovati ali premikati kot stekleno streho. S tem daje eos še večji občutek zračnosti tudi ob razprostrti strehi, še vedno pa je le pogojno namenjen prevozu štirih odraslih, kvečjemu na krajših razdaljah. Prtljažnik  v izmeri od 205 do 380 litrov je nekje v razrednem povprečju.



Opremski paket je eden ter obsega elektrificirano streho, ESC, šest varnostnih blazin, dvoobmočno klimatsko napravo, tempomat in lita platišča (16"). Med opremskimi dodatki pa velja omeniti usnjeno oblazinjenje, avdiosistem dynaudio, keyles go, navigacijski sistem in platišča do velikosti 18 palcev.

Trije motorji, ki so bolj ekonomični ...
Na voljo so trije motorji, in sicer dve različici 1,4-litrskega TSI z 90 oziroma 118 kilovati ter dvolitrski dizel s 103 kilovati moči. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu je navoljo tudi avtomatika DSG (slednja je pri bencinarjih sedem-, pri dizlu pa šeststopenjska).

... dvolitrski TSI le po naročilu
Po naročilu si lahko kupec omisli tudi dvolitrski TSI-motor s 155 kilovati moči. Cene se začnejo pri 25.153 evrih na bencinski in 27.920 evrih na dizelski strani. Bluemotion je 270 evrov dražji, DSG-avtomatika pa zahteva 1.868 evrov doplačila. Letos naj bi jih prodali 65.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.