Avto
62 ogledov

Pri Volkswagnu uporabljajo posebna 3D pametna očala

Volkswagnovi delavci s tehnološkimi 3D očali
1/4
Volkswagen
Pri Volkswagnu bodo delavcem že kmalu delo olajšali, oziroma bodo preprečevali morebitne napake pri delu, z uvedbo uporabe 3D "pametnih očal."

Delavcem, ki bodo uporabljali 3D očala, se bodo na stekla, v vidno polje pred njihovih oči, prikazovale ključne informacije za njihovo delo, vključno s številnimi avtomobilskimi deli in tudi podatki kje jih lahko najdejo.

Zaradi lažje uporabe je možno tehnološka očala uporabljati tudi s pomočjo dotikanja in glasovnega ukazovanja, kamera na očalih pa samodejno prebira kodne oznake. V kolikor bo delavec v roke vzel nek avtomobilski del, ga bo kamera skenirala, delavcu pa bo v vidnem polju zasvetila zelena lučka, ki bo označila, da je del, ki ga je prijel, pravilen. V kolikor temu ne bo tako, se bo zasvetila rdeča luč.

Nekateri jih že uporabljajo

V Wolfsburgu očala že imajo, v prvi, pilotni, fazi, ki bo trajala tri mesece, jih bodo preizkušali v oddelku za logistiko. Pri Volkswagnu pojasnjujejo, da so trenutno z 3D očali opremili 30 delavcev, tistih, ki delajo v oddelku za vetrobranska stekla in pogonskih oseh. Za začetek jih uporabljajo na prostovoljni ravni, nič proti pametnim očalom pa nimajo niti v predstvniki sindikata.

BMW bi očala dal kar lastnikom vozil

Volkswagen ni prvi proizvajalec, ki se spogleduje s tovrstno tehnologijo. Pri BMW so že eksperimentirali s podobno tehnologijo za nadzor kakovosti v tovarni v ZDA, kjer sestavljajo modele X3, X4, X5 in X6. Volvovo novo partnerstov z Microsoftom pa bi lahko vodilo do implementacije 3D tehnologije HoloLens.

Pri BMW so šli celo tak odaleč, da so predstavili tehnološka 3D barva očala, ki naj bi tudi laikom pomagala pri odpravljanju težav z avtomobilom. Sistem v očalih voznika s slikovno animacijo po posameznih korakih pelje od težave do popravila. Animacija natančno prikazuje, kako odstraniti posamezne dele in celo v katero smer je treba obračati orodje, ali kako odstraniti in dvigniti komponente. Očala sama diagnosticirajo napako, opremljena so tudi z zvočnikom, tako, da lahko informacije in postopek popravila tudi slišimo. Pri BMW pojasnjujejo, da so bila očala zasnovana za profesionalne mehanike, a so svoja predstavili tudi pri Googlu (google glass), zato bi jih avtomobilski proizvajalci lahko ponudili tudi za splošno uporabo, kot del prve pomoči, če vozilo obstane na cesti. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.