Avto
1731 ogledov

Prikupni križanec se ne želi postarati

Fiat 500X
1/19
Saša Despot
Uravnan z zadnjim modnim trendom, tehnološko izboljšan in z novima bencinskima motorjema je fiat 500X pripravljen za nekaj naslednjih let.

Napumpani brat malega fiata 500 ali elegantni alter-ego tehnično sorodnega robustneža jeepa renegada, s katerim si deli tudi proizvodnjo v italijanski tovarni - kakorkoli ga jemljete, fiat 500X je na cesti opazen kompaktni križanec. 

Po treh letih proizvodnje so ga osvežili in poedinili z najnovejšimi zahtevami, ki jih imamo do novih avtov kupci in naravovarstveniki. 500X je pridobil evolucijski videz svetil, ki so tako kot pri manjšem modelu 500 obrobljene z LED dnevno svetlobo. Ima malce drugačne odbijače, dodali so mu izbiro zunanjih barv in platišč. Verzija cross, ki skuša dajati robustnejši podeželski videz, pa ima novo zasnovo zaščite podvozja. 

Fiat 500X | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Fiat 500X | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Znotraj je precej osvežena armaturna plošča, merilniki in volan so povsem novi. Uconnect 4. generacije omogoča hitrejše delovanje infozabavnega sistema, poleg tega je boljša ločljivost. Zanimiva posebnost je funkcija Uconnect live za nadzor avta prek aplikacije za pametni telefon. Poleg klasičnih podatkov o avtu aplikacija tudi opozori, če avto "dobi noge" in zapusti mesto, kjer ga je lastnik pustil.

500X je dobil veliko tehničnih pripomočkov, številni so pohvalno že serijsko vključeni: AEB zaviranje, opozorilo na prečni promet, vzvratna kamera z vzvratnimi senzorji, prepoznavanje znakov z omejitvijo hitrosti ... Mogoče pa je doplačati za polne LED žaromete, aktivni tempomat s funkcijo stop&go, mrtve kote ... V povezavi s prepoznavanjem znakov je mogoče avtu zmanjšati hitrost na omejitev s pomočjo ene same tipke. 

Fiat 500X | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Pri cross izvedenki opreme je serijski tudi izbirnik programov, ki prilagodi delovanje nekaterih sklopov za bolj športno vožnjo ali za vožnjo s slabšim oprijemom podlage. 

Ena glavnih novosti so pogonski sklopi. 500X je prvi fiat z novim trivaljnim litrskim motorjem, ki ima 88 kilovatov moči (120 KM). Močnejša bencinska alternativa je prav tako novi 1,3 litrski motor s 110 kW (150 KM). Ta motor je serijsko povezan z menjalnikom z dvojno sklopko. Za vonj po dizlu skrbi posodobljen 1,6-litrski motor, ki je zaradi zadnjih okoljskih standardov dobil rezervoar za AdBlue. Pri njem je mogoče doplačati za menjalnik z dvojno sklopko. 

Opremski paketi so trije - urban, urban cross in cross, vsaka doda nekaj pri zunanjosti in pri vgrajenih asistenčnih sistemih. 

Osnovna cena se začne pri 17.590 evrov, kar je okoli 1.500 evrov več od predhodnika, ki pa je bil glede opreme bistveno bolj siromašen. 

Fiat 500X cenik | Avtor: Fiat Fiat

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.