Avto
2 ogledov

Recesija udarila po avtosalonu v Celju

Odločitev o odpovedi avtomobilskega salona maja leta 2009 v Celju je dokončna! Žurnal24 main
"Avtomobilskega salona maja prihodnje leto v Celju ne bo!" je za zurnal24.si potrdil Mirko Fifolt, sekretar Sekcije za osebna motorna vozila.
 

Preberite še:

Slovenci tudi letos brez salona

Avtosalon bo na vsaki dve leti

Slaba novica za vse ljubitelje avtomobilov. Avtomobilski salon Slovenije 2009 je odpovedan! Tako so sklenili na izredni seji Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije. 

Mirko Fifolt, sekretar Sekcije za osebna motorna vozila, je za zurnal24.si pojasnil odločitev: "Vseskozi smo računali, da bo salon kot tak organiziran, vendar pa je prodaja v novembru v primerjavi z enakim obdobjem lani padla za 18 odstotkov. To pomeni, da avtosalona leta 2009 zagotovo ne bo, saj je vložek zaradi slabe prodaje in trenutnega stanja v avtomobilski industriji prevelik."

 
 

Treba je počakati. Prepričan pa sem, da v Sloveniji avtomobilska kriza ne bo tako huda kot drugod.

Bogdan Žvanut, predsednik sekcije

 
Fifolt pojasnjuje, da je bila odločitev s strani uvoznikov sprejeta soglasno, sklep, da Sekcija za motorna vozila pri TZS avtomobilskega salona v letu 2009 ne bo organizirala, pa je dokončen. O usodi avtosalona v prihodnje pa pravi: "Treba je prebroditi krizo. O salonu se bomo pogovarjali naprej in videli bomo, kaj bo v naslednjih letih."

Pri Fifoltu smo se želeli še pozanimati, kolikšni so stroški takega avtosalona, vendar pa konkretnega zneska nismo dobili: "Znesek težko ocenjujem, saj je vezan na stroške oblikovanja razstavnega prostora. Vsako podjetje, blagovna znamka in voznik ima svoje zahteve ter stroškovnik, zato je težko oceniti, koliko bi organizacija avtomobilskega salona stala."

Bogdan Žvanut, predsednik Sekcije za motorna vozila. © Sašo Despot

 
Prodaja ostaja v salonih
Sekcija je spomladi, ko je objavila novico o organizaciji desetdnevnega salona, napovedovala, da se bo ta trudil biti komercialen in da naj bi med njegovim potekom poskušali močno pospešiti prodajo. Predsednik sekcije Bogdan Žvanut nam je povedal, da so po tehtnem premisleku ugotovili, da prodaja na samem salonu ne bi prinesla želenih rezultatov.

"Prodaja avtomobilov mora potekati kvalitetno, stranki se je treba posvetiti v največji možni meri, to pa je mogoče le v prodajnih salonih," pove Žvanut.

Niti Žvanut pa nima jasnega odgovora na vprašanje, kdaj bi lahko vendarle priredili salon, ki ga Slovenija pogreša že vse od leta 2006. Prvotni načrti so bili, da bi bil dogodek bienalen in bi se izmenjeval z zagrebškim salonom. V tem primeru je najbližji možni datum leto 2011. Vendar Žvanut noče napovedovati prehitro. "Treba je počakati na čase, ko avtomobilska industrija in trgovina ne bosta v takšni stiski, kot sta zdaj."

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.