Avto
17 ogledov

Rekordni vpoklic za Koenigsegga

Koenigsegg agera R Koenigsegg
Koenigseggu zadnje dni gre ne po načrtih. Najprej je moral najaviti v svetovnem merilu rekordni vpoklic, sedaj pa se mu na Nürburgringu raztreščil še eno svojih testnih vozil.

Letošnje leto je bilo glede vpoklicev vozil verjetno rekordno, saj so različni proizvajalci po vsem svetu vpoklical na desetine milijonov vozil zaradi najrazličnejših vzrokov. Vsega skupaj je bilo samo v ZDA, kjer z odlašanjem vpoklicev po znanih težavah Toyote ter posledičnimi tožbami izpred nekaj let ni več šale, vpoklicanih okoli 40 milijonov avtov. Največ težav je pri tem imel General Motors z nevarnim stikalom za vžig motorja. 

Temu primerno je logično, zakaj so se te dni poznavalci avtomobilske industrije muzali, saj je ameriška agencija za varnost v transportu IIHTS objavila še en rekordni vpoklic. Na servis mora eno samcato vozilo. Koenigsegg je v prijavi agenciji navedel, da pri leta 2012 izdelanemu superšportnemu modelu agera lahko pride do težave pri nadzoru tlaka v pnevmatikah, saj je potrebno na novo uskladiti programsko opremo. 

Z iskanjem lastnika, ki je za enega najhitrejših avtomobilov na svetu odštel milijonček evrov, seveda ni bilo težav.

Tudi takšen avto kdaj izgubi stik

Precej bolj pa lastnika družbe Christiana von Koenigsegga verjetno boli glava zaradi torkove nesreče na dirkališču Nürburgring, kjer je testna "mula" preizkušala rešitve iz prihodnjega znamkinega modela. V enem od zavoju je namreč voznik izgubil oblast nad agero, to pa je silovito treščilo v betonsko zaščitno ogrado. Da je bil trk res močan, so pričale fotografije s prizorišča, saj je bila iz izjemno trdnih ogljikovih vlaken sestavljena karoserija dodobra razbita. Voznik in sopotnik sta končala v bolnišnici, je poročal Carscoop. Švedi so sicer sporočili, da ni šlo za kakšen prototipni avto, temveč da so z njim le testirali nekatere nove rešitve, kot so nekatere sprememnjene aerodinamične lastnosti. A tudi to ne pomeni, da je škoda zanemarljiva.

Močnejšo različico agero R poganja petlitrski V8, ki v primeru, da v rezervoarju klokota E85 etanol, zmore sapo jemajočih 839 kW (1140 KM) in . Do prve stotice trene 2,9 sekunde, po 14,53 sekunde je že pri oznaki 300 km/h, pri 21,19 sekunde pa avto lahko že spet miruje. Slednji dve številki veljata za svetovna rekorda. Najvišja hitrost je "prek 420 km/h". Letos je znamka sicer predstavila model One:1, ki ima "noro" razmerje mase in moči 1 kg : 1 KM, in naj bi bil najhitrejši serijsko izdelan avto na svetu. Testa pa vse doslej še niso izvedli.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.