Sandero je prvi model z novim logotipom Dacie, novinec pa je namenjen malce mlajši, bolj urbani populaciji. Dacia je pred kratkim dosegla pomemben mejnik za znamko, saj so presegli milijon prodanih avtomobilov, samo v letu 2007 pa so prodali več kot 367 tisoč loganov v 59 državah na štirih celinah. V nekaterih od teh držav je logan tudi med najbolj prodajanimi osebnimi vozili, v Rusiji in nekdanji Jugoslaviji celo najbolj prodajano, v Indiji pa je na tretjem mestu.
Dovolj prostora za pet
Področje, kjer sandero blesti, je nedvomno prostornost, saj kljub dolžini 4,02, širini 1,74
in višini 1,53 metra v svojo notranjost sprejme do pet odraslih ljudi ter od 320 pa kar do 1.200
litrov prtljage. Armaturna plošča je izdelana iz enega kosa, na sredinski konzoli se nahajajo
stikala klimatske in avdionaprave, pri bolje opremljenih različicah pa sredinsko konzolo obkroža
imitacija aluminija.
Več poudarka je namenjenega tudi tapiseriji sedežev, tkanino pa najdemo celo na vratnih oblogah, ki jo obkroža enaka imitacija aluminija kot sredinsko konzolo. Nov je tudi volanski obroč, ki je nastavljiv po višini, skupaj z nastavljivim sedežem pa lahko voznik najde dovolj dober položaj za volanom.
|
Notranjost je prečiščena. © Miha Pečoler |
Motorno paleto za zdaj sestavljata dva bencinska agregata, in sicer 1,4-litrski s 55 kW in 1,6-litrski s 64 kW, ki ju odlikujejo dobra odzivnost in nizki stroški vzdrževanja. Posebnost sandera je tudi njegova večja oddaljenost od tal, ki znaša 155 milimetrov, menjalnik je petstopenjski ročni, zavore spredaj so kolutne, zadaj pa nalogo zaviranja opravljata bobna. Vse različice imajo serijsko sistema ABS 8.1 in EBA.
Pri nas bo sandero na voljo 23. septembra, z osnovnim paketom opreme in 1,4 motorjem pa bo stal za 6.666 evrov. Ambiance bo dražji za 820, kar pomeni, da vas bo stal 7.490 evrov, za paket laureate boste morali odšteti najmanj 8.090 evrov, najdražji sandero z vso dodatno opremo pa ne bo presegel deset tisoč evrov.
Romuni tudi s SUV
Dacia namerava do leta 2010 še dodatno širiti modelno paleto, že zdaj pa nakazuje, v katero
smer bo šel njihov razvoj. Sandera si bo za od 900 do tisoč evrov doplačila namreč mogoče omisliti
tudi z oblikovnim paketom, imenovanim SUV-kit, ki bo imel bolj robusten, terenski videz. Kakšno
leto pozneje pa bo Dacia v sodelovanju z Nissanom na trg poslala še povsem nov SUV, ki bo po
velikosti najbolj soroden X-trailu. Pričakujemo pa lahko zmogljivejše motorje in zmogljiv
štirikolesni pogon.