Avto
13 ogledov

Še odločnejši continental GT

Bentley continental GT
1/47
Žurnal24 main
Na Dunaju smo preizkusili predserijskega bentleyja continental GT, ki v novi izdaji ponuja še bolj dovršeno podobo, več moči in izboljšane vozne lastnosti.

Bentley continental GT na trge stopa še odločneje, saj so oblikovalci podobo po njihovih besedah naredili še bolj možato. Konute na motornem pokrovu in obrobah kolesnih odprtin so še ostrejše, ksenonska svetila so zdaj večja in obkrožena z LED-diodami, v njihovo obrobo pa je s karoserije romal mehanizem za čiščenje.

Velik kromiran grill je zdaj še večji in postavljen bolj pokončno, kromirana obroba stranskih stekel pa je zajetnejša. Spremenili so tudi položaj kljuk, ki so na prelomu bočne linije in ne več pod njo, kar pripomore k skladnosti boka. Na zadku najdemo spremenjene luči, ki so širše in ožje, v enaki širini kot luči pa se bohoti tudi par izpušnih cevi, ki je mnogo širši kot pred prenovo. Večja in tudi diskretneje nameščena je tretja zavorna luč, enako kot zadnje luči je v celoti v LED-tehniki. Serijsko se novi continetal GT pelje na 20-palčnih platiščih in keramičnih zavorah, za doplačilo pa so na voljo tudi 21-palčna, keramika pa je lahko okrepljena še s karbonom. 

Znotraj so spremembe tako kot na zunanjosti občutne, a ne takoj in vedno vidne. Spremenjene so linije, ki jih riše sredinska konzola, bolj poudarjeni so tudi šivi usnjene armaturne plošče. Ogrodje sredinske konzole je sicer enako, izboljšav pa so bili deležna stikala klimatske naprave, večji je tudi osrednji barvni zaslon, občutljiv na dotik. Malenkostno spremenjena je tudi grafika merilnikov, prostor in položaj za volanom pa sta ostala na enaki ravni kot prej.

 

Šest litrov, 12 valjev, biturbo in 575 KM
Pod pokrovom se še vedno vrti šestlitrski 12-valjnik (v bistvu gre za dva skupaj postavljena trilitrska šestvaljnika), ki namesto 412 zdaj zmore 423 kilovatov (575 KM), bolj kot prirastek pri moči pa so pomembne spremembe na podvozju in vzmetenju, kjer je prvo še bolj togo, slednje pa ponuja boljši kompromis med športnostjo in udobjem. V praksi se novi contintental GT tako pelje veliko bolje kot predhodnik, saj ima voznik vseskozi popoln nadzor nad vozilom. Sprememb je bil deležen tudi štirikolesni pogon, ki zdaj namesto razmerja 60:40 v korist prednje osi nudi obratno razmerje v korist zadnje.

 

 

GT tako daje občutke vožnje vozila z zadnjim pogonom, le da zadek ne odnese tako hitro, kot če je ves navor speljan na zadnjo os. Voznik ima na izbiro tudi več načinov (normal, comfort, sport), kjer elektronika prilagodi delovanje motorja, odzivnost stopalke za plin, prestavljanje šeststopenjske avtomatike in trdote volana. Zavore so, kot že omenjeno, serijsko keramične, za doplačilo podkrepljene še s karbonom, zaustavljanje pa je suvereno tudi pri večjih in dolgotrajnih obremenitvah.

Še cena, ne da je potencialnim strankam pomembna – osnova brez dajatev znaša 180 tisoč evrov, z dajatvami vred pa okoli 280 tisoč evrov. Navzgor omejitev seveda skorajda ni.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.