Avto
2 ogledov

Še večji A8

audi A8 L W12
1/22
Žurnal24 main
Najbolj luksuzni predstavnik v Audijevi "garaži" A8 je še zrasel v dolžino. Podaljšani A8 L bo predstavljen na avtosalonu v Pekingu.

Audi bo na avtosalonu v Pekingu predstavil najprestižnejšo izvedbo svoje najbolj luksuzne limuzine: A8 L W12 quattro z dolgo medosno razdaljo in 12-valjnim motorjem. Prodaja Audija A8 L, za katerega bodo poleg 12-valjnega motorja na voljo tudi vsi motorji iz ponudbe za "običajni" A8, se bo začela ob koncu leta.

Dizajn sledi oblikovalski filozofiji znamke in jo hkrati nadgrajuje. Tudi pri izvedbi z dolgo medosno razdaljo so linije harmonično uravnotežene, tako da vozilo deluje atletsko in elegantno. Dolžina in medosna razdalja sta za 130 mm večji kot pri standardni izvedbi, in znašata 5.267 oz. 3.122 mm; širina s 1.949 mm ostaja nespremenjena, višina pa se je povečala za 2 mm in zdaj znaša 1.462 mm.

Karoserija Audija A8 L je izdelana iz aluminija po principu konstrukcije Audi Space Frame (ASF) in tehta okrog 40 odstotkov manj kot primerljiva jeklena karoserija. Karoserija ASF je izdelana iz ulitih komponent, ekstrudiranih profilov in alumijastih pločevinastih delov. Vanjo sta integrirana izjemno trdna B-stebrička iz toplotno preoblikovanega jekla. Njena togost predstavlja osnovo za natančno krmiljenje, nizek nivo hrupa v potniški kabini in odlično pasivno varnost.

Med najsodobnejše tehnologije za modelsko serijo A8 sodijo tudi opcijski žarometi z LED-tehnologijo (serijska oprema za Audi A8 L W12 quattro), pri katerih so funkcije vseh luči realizirane s svetlečimi diodami. S temi energijsko učinkovitimi, močnimi lučmi Audi uvaja nove možnosti na področju tehnologije žarometov.

Mreža hladilnika z enodelnim okvirom in mrežasto strukturo, lakirana s svetlečim črnim lakom, ima posebne vodoravne kromirane prečke, tudi v odprtinah za dovod zraka se bleščijo na novo zasnovani kromirani vstavki. V zunanji ogledali sta integrirani kromirani aplikaciji. Na mreži hladilnika z enodelnim okvirom in na zadku sta napisa W12. Izpušni sistem se izteka v dve izpušni cevi z obrobo v obliki trapeza, ki sta umetelno integrirani v odbijač.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.