Avto
49 ogledov

Slekel se je do konca

1/54
Žurnal24 main
Citroën je pred svetovno premiero v popolnosti razkril svoj novi koncept metropolis.

Citroën je v čast hitremu razvoju vozil na Kitajskem razkril nov koncept metropolis. Na ogled bo na svetovni razstavi v Šanghaju, ki se začne 1. maja letos.

Limuzino metropolis označuje velikost, avantgardnost in dinamičnost. Konceptno vozilo je v celoti zasnovala mednarodna oblikovalska ekipa Citroën, ki že od leta 2008 dalje deluje v Šanghaju. Metropolis s svojo postavo (5,30 m x 2 m x 1,40 m) izraža vizijo kreativnega in sofisticiranega razkošja: odsev ambicij in hierarhične lestvice dežele, kateri je koncept namenjen.

Zunanji stil se zavija v gladko obleko nežnih odtenkov barve Pearl Silk, ki spreminjajo svojo intenzivnost glede na jakost svetlobe in prikrito govorijo o razkošnih oblinah in zelo natančno obdelanih detajlih.

Kromirani dekorativni profili nad bočnimi stekli se raztezajo daleč proti zadku vozila in podaljšujejo kabino. Trikotno steklo v obliki zastavice, v katerem so po vzoru DS svoje mesto našle tudi lučke, ustvarja vtis lahkotnosti. Okrasna maska na prvem delu spominja na skrbno izdelanega papirnatega zmaja. Objemata jo podolgovata optična bloka. Širok zadek konceptnega avtomobila združuje stabilnost s stisnjeno in aerodinamično obliko. Konkavno zadnje steklo z vgrajenim atraktivnim spojlerjem sledi profilu prostora za prtljago in poudarja tekoče linije konceptnega vozila. Lamelne luči v obliki bumeranga spominjajo na zložena krila žuželk.

Notranji dizajn se navdihuje v svetu pahljač in kitajskih glasbenih strunskih instrumentov (GU ZHENG). Na Kitajskem je to znak izobraženega in elegantnega človeka. Celoto sestavljajo gostoljubno oblikovane plasti, zložene druga vrh druge, in oblikujejo pravcato šatuljo, v kateri se razkošje izraža na orientalski način.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Metropolis poganja hibridni pogonski sklop plug-in s polnjenjem prek električnega omrežja, za dinamičnost med vožnjo pa poskrbi hidroaktivno vzmetenje. Voziti ga je mogoče le na električni pogon (ob zagonu, v mestu pri nižji hitrosti in pri zmanjševanju hitrosti): po zaslugi elektromotorja s stalno močjo 55 KM (40 kW) in po potrebi z močjo 95 KM (70 kW). Samo na pogon s toplotnim motorjem (pri ustaljeni hitrosti na odprti cesti ali avtocesti, ko motor doseže svoje optimalne zmogljivosti): po zaslugi dvolitrskega bencinskega motorja V6. Ta motor nudi 272 KM (200 kW) in stalen navor 375 Nm. Voziti ga je mogoče tudi v kombinaciji obeh motorjev.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.