Avto
61 ogledov

Ste vozniki pripravljeni na ponedeljkov prometni kolaps?

severna obvoznica Anže Petkovšek
Ste pripravljeni na zastoje ne le na severu, temveč na celotnem ljubljanskem obroču? Budilko navijte na zgodnejšo uro in pred potjo obvezno preverite najugodnejšo pot. Pričakujete pomoč policije? Takole pravijo ...

Za desettisoče voznikov ne bo običajen ponedeljkov delovni dan - zaradi začetka obnove severne ljubljanske obvoznice Dars opozarja, da bodo še posebej v prvih dneh, ko vozniki še ne bodo prilagojeni na nov režim, lahko v jutranji in popoldanski konici nastajali dolgi zastoji na določenih izvozih že tako najbolj obremenjene štiripasovnice v Sloveniji.

"Ob večjih popoldanskih in sezonskih prometnih konicah je zastoje lahko pričakovati tudi na vzhodni obvoznici pred predorom Golovec proti razcepu Malence ter na Dunajski in Celovški cesti. Večja gneča kot sicer bo predvidoma tudi na drugih vpadnicah v Ljubljano, predvsem na Dolenjski, Barjanski, Tržaški in Zaloški cesti. Ker pa gre za poletni čas, bo teh zastojev bistveno manj, kot bi jih bilo ostale mesece v letu," pojasnjujejo pri Darsu.

Opozarjajo še na povečan tranzitni promet tovornjakov prek vzhodne in južne obvoznice, saj je pot po severu mimo Ljubljane za njih odslej prepovedana.

Pri upravljalcu avtocestnega omrežja opozarjajo voznike, naj se pred potjo še zlasti v prvem tednu po začetku del pozanimajo o stanju na ljubljanski obvoznici. To lahko storijo na spletni strani promet.si, na telefonski številki 1970 ali pa prek mobilne aplikacije DarsPromet+. 

"Eno je priporočati alternativno pot ali obvoz tranzitnemu turistu, katerega cilj je morje, drugo pa je na desettisočim voznikom, ki vsak dan potujejo vsak na svojo lokacijo na območju prestolnice in se jim bo, glede na fazo del, doslej optimalna pot lahko spremenila in se bodo odločili za drug priključek, kar jih lahko podaljša čas potovanja. Zato zlasti na začetku uporabnikom tega dela severne obvoznice priporočamo, da se na pot v službo ali po opravkih odpravijo prej kot običajno."

In še: "Prav tako v primeru nesreč na ljubljanskem obroču severna obvoznica ne bo več dobra alternativa."

Za pretočnost lahko največ storijo vozniki sami

Skozi delovno zaporo bo promet potekal po dveh pasovih, a bo hitrost omejena le na 60 km/h, saj bo le tako lahko omogočeno varno vključevanje ostalih voznikov z odprtih priključkov. Tako Dars kot policija pozivata voznike, naj spoštujejo omejitve, saj bo vsaka najmanjša nesreča zaradi prehitre vožnje ali prekratke varnostne razdalje ustvarila dolge zastoje. 

PREBERITE ŠE:

Kako dejavni bodo policisti pri pospeševanju prometa in skrbi za kulturno vedenje voznikov v naslednjih dneh? "Zavedati se moramo, da kljub pospeševanju prometa, zastojev, ki bodo neizbežni, ne bomo preprečili. V veliki meri pa lahko k večji pretočnosti prometa pripomorejo ravno udeleženci cestnega prometa z doslednim upoštevanjem prometne signalizacije in cestno prometnih predpisov ter s pravilnim in pravočasnim razvrščanjem pred zaporami. Vsekakor pa tudi velika mera strpnosti in pravočasni odhodi od doma. Vse to so dejavniki, ki lahko pripomorejo k večji pretočnosti in zmanjšani možnosti, da bi prihajalo do prometnih nesreč," pravi Nataša Pučko z ljubljanske policijske uprave. 

Bodo policisti namerili radarje?

Česa se policisti najbolj bojijo? "Zraven neizbežnih zastojev vidimo trenutno največjo težavo pri (ne)upoštevanju prometne signalizacije pred vključitvijo na obvoznico prek priključkov Bežigrad, Savlje in industrijska cona Šiška, ki bo urejen z odvzemom prednosti (STOP znak)."

Za zdaj policija sicer ne napoveduje meritev hitrosti skozi delovišče, a Pučkova dodaja, da "se bodo aktivnosti policije prilagajale trenutnim razmeram."

andrej.leban@zurnal24.si

 

Na nagradno igro se prijavite TUKAJ.

Komentarjev 5
  • tecumseh_1975 09:48 20.junij 2016.

    to itak da je najbolj pomembno. Sicer pa je to samo škatla, radarja za notr pa itak nimajo.

  • watcher 09:18 20.junij 2016.

    Najbolj pomembno je, da so postavili radar. Brez tega seveda ne gre.

  • mihatirs 08:00 20.junij 2016.

    IMAMO MILJON slabših cest, pa prenavljamo tole, po kateri sem šel z namenom včeraj da ocenim cesto in je napram ostalim luknjam v vrhunskem stanju!!!