Avto
39 ogledov

Štirje ekološki z ramo ob rami

1/11
Žurnal24 main
Predmet primerjave so bili štirje nemški predstavniki srednjega razreda (v limuzinski ali karavanski izvedbi in z ekološko različico dizelskega motorja), ki so primerni za različne kupce.

Izkazalo se je, da podobna teža, velikost in močmotorjev ne pomenijo nujno tudi enake porabe, saj so razlike med izmerjenimi porabami skoraj 15-odstotne. Različne pa so tudi cene, vozne lastnosti in čistost izpuhov.

Najčistejši BMW, žejen ford
Med primerjanimi modeli je najkrajši in najlažji BMW, ima prav tako najzmogljivejši motor, ki tudi športno naravnanega voznika ne bo pustil ravnodušnega. Najšibkejši je Audijev dvolitrski dizel, ki pa ni pohleven in je povsem kos nalogi. Oplov 118-kilovatni dizel svojo močmalenkostno skriva, nekje v zlati sredini glede moči in zmogljivosti pa je najmanjši Fordov motor. Slaba stran zadnjega je povezava z le petstopenjskim ročnim menjalnikom, zaradi katerega ford izgubi marsikatero točko. Preostali namrečpremorejo prestavno razmerje več, zato je vozno udobje (zaradi manjšega hrupa pri višjih potovalnih hitrostih) večje.

Glede porabe je najbolj ekonomičen BMW, ki je vse presenetil, saj se je s porabo edini spustil pod mejo šestih litrov, kar je hvalevreden dosežek. Drugi so si relativno blizu, porabijo približno šest litrov in pol. Posledično bavarec okolje obremeni tudi z najmanj izpusti. Zaradi dovolj velikega rezervoarja, s 61 litri je ta sicer najmanjši v primerjavi, pa ima tudi največjo avtonomijo, ki znaša skoraj 1.500 kilometrov. Najmanjšo ima, čeprav je po porabi na drugem mestu, A4.

Ford enako ceno, BMW nižjo
Dalečnajcenejši je mondeo, ki pa ima največpomanjkljivosti. Edini v primerjavi stane enako kot druge “neekološke” različice. Preostali primerjanci so dražji, izjema je le BMW, ki je celo sto evrov cenejši od “navadnega” 320d, z nekoliko večmoči.

Podatki o vozilih:
Audi A4 avant
Motor:
1.968 cm3, dizelski, 120 km, 88 kW pri 4.200 vrt.
Navor: 290 Nm med 1.750 in 2.500 vrtljaji
Poraba na testu: 6,0 litra/100 km, izpust 134 g CO2/km, avtonomija 1.274 km
Zmogljivosti: 197 km/h, 11,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 30.356/37.537 evrov

BMW 320d eff.
Motor:
1.995 cm3, dizelski, 163 KM, 120 kW pri 3.250 vrt.
Navor: 380 Nm med 1.900 in 2.750 vrtljaji
Poraba na testu: 5,6 litra/100 km, izpust 109 g CO2/km, avtonomija 1.488 km
Zmogljivosti: 228 km/h, 8,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 33.500/41.170 evrov

Ford mondeo econetic
Motor:
1.753 cm3, dizelski, 125 KM, 92 kW pri 3.700 vrt.
Navor: 320/340 Nm pri 1.800 vrtljajih
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km, izpust 139 g CO2/km, avtonomija 1.320 km
Zmogljivosti: 198 km/h, 10,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 23.800/27.020 evrov

Opel insignia ecoflex
Motor:
1.956 cm3, dizelski, 160 KM, 118 kW pri 4.000 vrt.
Navor: 350 Nm med 1.750 in 2.500 vrtljaji
Poraba na testu: 6,4 litra/100 km, izpust 136 g CO2/km, avtonomija 1.373 km
Zmogljivosti: 221 km/h, 9,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 27.180/31.165 evrov

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.