Za industrijo pnevmatik se začenja najpomembnejši čas v letu: z začetkom sezone zimskih pnevmatik bodo trgovci s pnevmatikami v samo nekaj tednih ustvarili približno polovico svojega celotnega letnega prometa. Medtem ko se je prodaja povečala, se je število prodanih pnevmatik zmanjšalo, piše spletni Automobilwoche.
Razlog je preprost. Pri BRV navajajo, da se kakovost izdelkov izboljšuje, število prevoženih kilometrov se zmanjšuje, pnevmatike pa se vse pogosteje menjajo le po posameznih oseh. V sektorju tovornjakov na industrijo vplivata tudi selitev številnih voznih parkov v vzhodno Evropo in šibko gospodarstvo, zaradi česar se na primer število prevoženih kilometrov v gradbeništvu v Nemčiji zmanjšuje.
Dejstvo, da se promet s pnevmatikami povečuje, je, da avtomobilske pnevmatike postajajo vse večje in zato dražje.
Kritika celoletnih pnevmatik
Trend celoletnih pnevmatik v Nemčiji se nadaljuje: do konca maja se je prodaja povečala za 5,0 odstotka, prihodki pa za 9,1 odstotka – več kot pri kateri koli drugi vrsti pnevmatik. To je problematično za industrijo pnevmatik, saj povzroča izgubo prihodka zaradi menjave pnevmatik in skladiščenja.
Nemški strokovnjaki so za Automobilwoche v povezavi s celoletnimi pnevmatikami opozorili na slabo trajnost celoletnih pnevmatik. Opozarjajo, da so celoletne pnevmatike najmanj trajnostni izdelek v ponudbi pnevmatik. Komplet letnih in zimskih pnevmatik lahko zagotovi do 30 odstotkov več prevoženih kilometrov kot dva kompleta celoletnih pnevmatik.
To pa zato, ker so pnevmatike kompromis med specializiranimi letnimi in zimskimi pnevmatikami. Učinek še poslabša dejstvo, da celoletne pnevmatike pogosto niso ustrezno vzdrževane. V številnih primerih se izpusti menjava pnevmatik po oseh, redno uravnoteženje in vizualni pregled, ki so značilni za sezonsko menjavo pnevmatik, še piše Automobilwoche.
ljudje samo vidite kilometre. ajde. se nekdo vozi po letališki stezi da nerečem avtocesti. gre naravnost 20 km in kolk se guma tu obrabi ? no pejte vi recimo- recimo vsak dan na šiht iz bleda na pokljuko. pa da… ...prikaži več vidimo kolk gume vam bo osta na koncu leta. hočem povedat da gumo znucajo ovinki ne pa km. sam sem pa tud za celoletne. kaj mi pomaga zimska guma saj nimam bajte sredi AC, do prve AC pa je včasih treba vozit po 14% klancu in 10cm plus celca. e.. rajš prepustim avto garaži, in grem z busom
Zdaj sem 100% siguren, da bom vedno kupoval le celoletne gume. Samo zato, ker jih vulkanizerska drhal kritizira! Hvala, pohlepni idioti!
Če kdaj pride nazaj prava zima se bo poznalo, do takrat je pa za naše avtoceste, kjer se povprečno vozimo po 80 km/h vsaka tudi kitajska guma dobra