Avto
10 ogledov

SUV-i so nevarni

Varnostno trčenje GDV
SUV vozila so v primeru nesreč zaradi svoje mase in dizajna zelo nevarni za druge udeležence v prometu, so pokazala testna trčenja nemškega združenja za varnost GDV. Strokovnjaki od proizvajalcev zahtevajo drugačne oblike in napredne varnostne sisteme.

Športni terenci se zadnjih deset let na cestah množijo kot gobe po dežju, z njihovim številom pa narašča tudi število nesreč, v katere so vpleteni. Raziskava dokazuje, da so posledice teh nesreč še posebej pri večjih SUV-ih precej hujše.

Simulacija trka med malim športnim terencem (toyota RAV4) in običajnim osebnim vozilom (opel astra) kaže, da so potniki v slednjem še posebej izpostavljeni pri bočnih trkih. Pri trku s hitrostjo 40 km/h so jo preizkusne lutke v SUV-u odnesle praktično brez poškodb, medtem ko so bile poškodbe potnikov v običajnem osebnem vozilu zelo hude, če ne celo usodne.

Zaviranje v sili bi precej pomagalo

Strokovnjaki avtomobilsko industrijo opozarjajo, da morajo v bodoče več pozornosti nameniti obliki SUV-ov, s čimer naj bi kompenzirali njihovo maso in višino, ki sta ob trkih še posebej v ospredju. Po mnenju strokovne javnosti bi morali biti vsi SUV-i v bodoče opremljeni s sistemi za zaviranje v sili, saj bi to lahko precej omililo posledice.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.