Avto
8 ogledov

Terenski levček z vzhoda

4007 zaznamuje predvsem dinamičen prednji del. Na terenu se znajde solidno.
1/7
Žurnal24 main
Pri razvijanju prvega suva so se pri PSA povezali z japonskim Mitsubishijem. Rezultat v obliki modela 4007 je prepričljiv.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Videz, motor, prostorna notranjost, domiselna sedemsedežna zasnova.

Minusi: Neosvetljeni kozmetični ogledali, zapiranje vrat, tu in tam vprašljiva kakovost.

Danes imajo vsi avtomobilski proizvajalci različne prijeme za znižanje stroškov razvoja in izdelave. To so storili tudi pri PSA, kjer so se pri razvijanju prvega hišnega suva povezali s priznanim proizvajalcem terenskih vozil Mitsubishijem. Rezultat so trije na moč podobni izdelki (mitsubishi outlaner, citroën c-crosser, peugeot 4007), ki pa so vseeno toliko različni, da lahko govorimo o različnih poslanstvih.

Nečistokrvni Francoz
Notranjost je oblikovana zelo pregledno, sredinska konzola pa deluje prečiščeno. Opazovalec ima vseskozi občutek japonskega izvora, kar vsekakor ne prileže izdelku te francoske tovarne. Volanski drog je nastavljiv tako po globini kot višini, motil pa nas je predvsem pri dnevni svetlobi slabo berljiv zaslon avdionaprave. Obregnili smo se še ob klimatsko napravo, katere delovanje je povsem spodobno, gre pa le za takšno z enoobmočnim delovanjem, kar je v tem cenovnem razredu prej izjema kot pravilo. Izvor se opazi tudi pri izbiri materialov, ki so samo povprečni, je pa zato nadpovprečna končna obdelava. Sedi se visoko, sedeži so udobni in dovolj razkošni, kar prav tako velja za klop v drugi vrsti. Tu je še tretja vrsta sedežev, ki je, kadar je ne potrebujete (bolj kot ne je namenjena prevozu otrok), diskretno pospravljena na dno prtljažnika.

Notranjost je že znana, da sedite v peugeotu, razkriva le znak na volanskem obroču. © Jure Tomc

 
Dober pogon, po potrebi tudi za teren
Za pogon 4007 skrbi že znan 2,2-litrski HDi agregat, ki se lahko pohvali z mirnim tekom in dobro zvočno zatesnjenostjo, dovolj moči in dokaj neobčutno turboluknjo ob nizkih vrtljajih. Poraba utegne v odvisnosti od teže voznikove noge občutno nihati, vseeno pa se lahko nadejate porabe med osmimi in devetimi litri plinskega olja.


Pogon je v osnovi prednji, z zasukom stikala se vklopi priključljiv štirikolesni, kjer elektronika prek viskosklopke razporeja optimalno količino navora med obe osi, z dodatnim zasukom pa lahko pogon tudi zaklenete. Kljub temu in konkretni oddaljenosti od tal pa mu vseeno bolj kot terenska vožnja diši asfalt. Cena je smiselna, konkurenca pa zelo nakopičena.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.