Avto > Testi
1469 ogledov

BMW M 240i skoraj nezasluženo v senci M2

BMW M 240i
1/30
Anže Petkovšek BMW M 240i
Prav lahko bi ga vozil vsak dan za v službo, vmes pa odložil otroka v vrtcu in ženo v službi.

BMW je z M 240i ponudil cenejšo alternativo bolj spoštovanega kupejevskega malega športnika M2. Po preizkušenem mi je kar malo žal M240i, ker je v senci modela M2. Z M performance paketom za dobrih 13 tisočakov, je zanimiva alternativa.

M2 navdušil

Čeprav konjenica ni tako številčna kot v M4, pa je manjši M2 lažji, okretnejši, še bolj predrzen in neverjetno obvladljiv na odprti in zaprti cesti. Še več, ukradel je skoraj vse naslove večjim in zmogljivejšim bratom.

BMW M2 Avto 64 tisočakov za M2 coupe, ugodno!

Zdaj smo preizkusili M 240i, BMW dvovratni kupejevski športnik s štirimi sedeži in vrstnim šestvaljnim turbobencinskim motorjem, ki je lahko za dodatnih 13 tisočakov opremljen s paketom performance, s katerimi je le nekaj dražji od izhodiščne cene M2. In to polno opremljen.

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

Priznam, imel bi ga za vsak dan

Prvi vtisi so, da je skoraj nezasluženo v senci M2, ki velja za enega  najbolj strupenih malih strojev. A stvar je v tem, da je med M 240i in M2 močna vez, kar zadeva vozne lastnosti. Prvi pa je vsakodnevno uporabnejši avto. Prav lahko si predstavljam, da se z njim vsak dan peljem v službo in nazaj, vmes pa v vrtcu odložim tudi otroke in v službi ženo.

bmw M3 Test: M3 Avto BMW M3 – ko vsi v kavarni obmolknejo

Res ni tako udoben kot klasična BMW dvojka, je trd, predvsem na neravninah in glasen, kar gredo zasluge slabega tisočaka vrednemu aktivnemu izpušnemu sistemu, ki prihaja iz dveh izpuhov s karbonskimi zaključki. Nima M-steptronic prenosa, pač pa klasični osemstopenjski ZF-jev samodejni menjalnik, kar je za slovenske ceste več kot dovolj dobro.

Z izhodiščno ceno 51 tisoč evrov BMW M240 i predstavlja več kot 20-odstotni prihranek v primerjavi z M2, za ta denar pa dobite trilitrski turbo šestvaljnik s pogonom na zadnji kolesi, ki razvije 250 kilovatov moči, kar je le osem odstotkov manj kot pri BMW M2, ki zmore 272 kilovatov moči. Hkrati pa je pri M 240i navora celo več kot pri M2 (500 Nm proti 465 Nm).

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

Prisesani na sedeže

Še več, največjo moč M240i razvije pri 5.500 vrtljajih medtem, ko največji navor razvije v območju med 1.520 in 4.500 vrtljajih, kar je nekoliko manjši razpon, kot pri dražjem in slavnejšem „bratu“. Še vedno pa voznik izkusi sunek v hrbet v najbolj uporabnem razponu vrtljajev, ob začetnem pospeševanju, kot pri medpospeških, le pri velikih hitrostih malo bolj sopiha do najvišje možne številke, ki je elektronsko omejena pri 250 km/h.

Vožnja BMW M6. BMW M6 Avto BMW M6 že po startu potnikom vzame sapo

Pospešek je v primerjavi z M2 skoraj nezaznavno slabši, saj sem stotico na merilniku hitrosti zagledal po 4,6 sekunde, kar je 0,3 sekunde slabše kot pri M2.

Testni avtomobil je bil opremljen z dolgim seznamom M performance delov, zaradi česar je v hipu prepoznaven po dodatni črni črti, pragovih in napisih M performance, ter tudi drugačnemu aero body kitu z zadnjim spojlerjem in difuzorjem iz ogljikovih vlaken in skoraj štiri tisočake vrednimi športnimi lahkimi platišči za atraktivnimi vilicami platišč. Posebnost M performanca je tudi zmogljiv zavorni sistem, ki ga BMW ceni na skoraj dva tisočaka in pol, a pojemki so zares prepričljivi, ko se z veliko hitrostjo približaš ovinku in hitrost v hipu pade iz 130 km/h na 50 km/h.

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

Alkantara, aleluja

Notranjost je zahvaljujoč M performance dodatkom videti celo bolj športna kot pri M2, kjer smo grajali preveliko podobnost s klaičnimi BMW. Športna alkantara in številni dodati iz ogljikovih vlaken naredijo razliko. Če smo v testnem M2 držali v usnje oblečen volan, deluje volan oblečen v alkantaro veliko bolj športno, da ne govorim o oprijemu. Ko vozimo zelo hitro, na zaprti cesti, občutki niso primerljivi. Alkantaro najdemo še na armaturni plošči in celo na počivalniku za roko med prednjima sedežema, ki sta sicer oblečena v usnje in električno nastavljiva. M240i ponuja vse udobje, ki si ga je možno zamisliti, od ogrevanja sedežev, do komfortnega dostopa (električnega pomika) do zadnje klopi, zato je polaganje majhnih otrok v otroške sedeže dvosedežnega kupeja precej enostavno. Tudi prtljažnik s 390 litri zadovolji zahteve drugega družinskega avtomobila. Otroci zadaj imajo obilico prosotra, odrasli pač manj.

In to je cena Avto To je novi BMW M5

Če se vrnem na vožnjo. Bistvo M240i je več udobja. Avto je športno glasen, a hkrati omogoča umirjeno vožnjo, tudi pri manjših hitrostih. To mu omogoča klasični osemstopenjski menjalnik, ki je bolj prijeten v mestni vožnji kot dvosklopčni sedemstopenjski menjalnik DCT v M-ih. V programu sport + pa omogoča celo nadzorovano driftanje.

Ob vsem naštetem smo pozabili na porabo bencina, ki je bila tudi glede na kratek rok vožnje, ko smo želeli dodobra preizkusiti dinamično plat športnika, v povprečju več kot 11 litrov na 100 kilometrov.

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

Podatki o vozilu: (BMW M240i M Performance)
Motor: 2.998 cm3, vrstni, šestvaljni, turbobencinar
Največja moč: 250 kW (340 KM) pri 5.500 vrt/min.
Navor: 500 Nm od 1.520 do 4.500 vrt./min.
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.454 × 1.774 × 1.408, medosna razdalja 2.690.
Prtljažnik (v litrih): 390
Poraba na testu: 11,6 litra/100 km (mešani cikel), normni izpust 163 g CO2/km.
Zmogljivosti: 250 km/h, 4,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 29.900 € (osnovni 218i)/ 51.500 (testni)/ 66.587 (testni z dodatki)

Plusi: zmogljiv motor videz, veliko standardne opreme, užitek v vožnji;

Minusi: Končna cena, cena dodatkov;

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

BMW M 240i | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice