Kar vajeni smo, da imajo testni avtomobili, ki jih zastopniki zaupajo avtomobilskim novinarjem, močnejše motorje, a tokratni citroën C3 je bil nekoliko drugačen. Poganjal ga je namreč drugi najšibkejši motor v ponudbi tega modela.
1,2-litrski trivaljnik je poleg tega brez turbinskega polnjenja in s posrednim vbrizgavanjem goriva v sesalni vod, torej s tehniko, ki je danes že precej redka, zato precej obotavljivo razvija največjo moč 60 kilovatov (oziroma bolj domačih 83 'konjev') in ni ravno med najbolj prožnimi.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.