Pri Citroënu so naredili raziskavo in ugotovili, da imajo kompaktne petvratne kombilimuzine na evropskem trgu veliko težo. Še vedno se prodajajo odlično, a konkurenca je velika, trendi pa v ospredje postavljajo križance. Zato so skrižali tradicionalni C4, ki je hkrati kupe in križanec. A svoji najbolj pomembni lastnosti se pri Citroënu niso odpovedali. Test.
Če bi lahko izpostavil le dve izraziti lastnosti, ki jih pričakujem od vozila znamke Citroën, sta to vpadljiva oblika, torej avto, ki izstopa iz množice avtomobilov, ki so danes v ponudbi v segmentu C in udobje. Prav ti dve odliki krasita tudi novega C4, ki ga, če slučajno niste opazili, Citroën spet vrača na ceste. Pred njim so imeli v ponudbi C4 cactusa, ki je na neki način začel skrižano vlogo kombilimuzine in križanca, a je to pri C4 še veliko bolj izrazito.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Ko Dacia začne delati lepše avte od Citroena, potem ti je jasno kako daleč je Citroen padel. No, saj je pa tudi res, da Citreon že dolgo časa ni znal narediti lep avto.