Preskusili smo novo opel corso, prvo generacijo tega mestnega avtomobila, ki je nastala pod okriljem Oplovega novega lastnika.
V začetku pomladi, ravno na dan, ko je bila pri nas razglašena epidemija, sem se lahko v nemškem glavnem mestu popeljal z novo električno opel corso, ki glede na prvi vtis veliko obeta, a jo bom z zanimanjem preskusil bolj podrobno. A na korenitejši preskus električne različice Oplovega majhnega avtomobila, ki je na avtomobilskem prizorišču že skoraj štiri desetletja, od leta 1982, ko je na ceste zapeljala prva od šestih generacij, bo treba še malo počakati.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Kot povprečen korejec,nič boljši,če bi prišel pred 7.,8.leti še nekak,no way..
Skoraj 20.000 za to drekasto skropucalo? Ni čudno, da avtomobilska industrija propada in še bo.