Opazen in v živo izjemno lep. Prestižen, a ne bahat. Po videzu zelo zmogljiv in avto zrelih menedžerjev, po nabavnem ceniku in stroških uporabe na ravni precej manjših avtomobilov. Predvsem pa izjemno udoben, sproščujoč in varen. Mercedes-benz CLS 220d.
Veliko je nasprotij pri mercedes-benzu CLS, ki so mu ob prenovi poleg ostalih priboljškov pod izrazito dolg motorni pokrov vtaknili dizla z oznako 220 d. Zelo skromna oznaka, bodo rekli vsi, ki za mercedese prisegajo na številke, ki se prično vsaj s trojko.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Motor NI Renault-ov. Gre za OM651 BiTurbo agregat. Za več info uporabi google. Res je, da so motor ob splavitvi leta 2008/09 pestile težave na račun Delphi-jevih piezzo injektorjev ampak so do 2011/12 vse motorje "aktualizirali" na elektromagnetne injektorje.… ...prikaži več Če izvzamemo probleme z že omenjenimi injektorji (kateri so bili brezplačno vsem afektiranim uporabnikom zamenjani) je motor po domače "bullet-proof".
pije pa najmajn litr preveč za to moč. In poslovneži, ki imajo denar si bodo raje umislili večji motor z 4 kolesnim pogonom.
Motor pa Renaultov...150.000 km pa konec igre...beda...