Hyundai i30 kot veteran C segmenta dokazuje, kako je klasika lahko še vedno vsakdanje uporabna in nenaporna. Predvsem pa cenovno dostopna.
Hyundai i30 je danes na cestah že v tretji generaciji, odkar je leta 2007 po upokojitvi accenta korejska znamka prvič resno zapretila konkurenci v takrat tako čislanem golfovem razredu. In še dobro je v spominu prizor, kako je vsemogočni šef Volkswagna Martin Winterkorn leta 2011 jezno lajal na svoje inženirje, ko je z metrom v roki preverjal in se čudil drugi generaciji i30.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Ta smrdeč VW je itak samo še marka, pa še propada...
Manjka pripis PROMO