Vse več lastnikov terenskih vozil, poltovornjakov in tudi športnih terencev svoje avtomobile opremlja s terenskimi "all terrain" pnevmatikami, ki so namenjene uporabi tako na brezpotjih kot tudi na tlakovanih cestah. Take gume se pogosto znajdejo tudi na avtodomih.

Pri AMZS so se v sodelovanju z evropskimi avtomobilskimi in potrošniškimi organizacijami, med njimi tudi z nemškim ADAC, posvetili temu trendu in temeljito preskusili osem različnih terenskih gum v dimenziji 225/65 R17. Za referenci pri testu so vzeli celoletno pnevmatiko uveljavljenega proizvajalca višjega kakovostnega razreda.
Terenske gume so se slabo izkazale predvsem na asfaltu, kar slabo vpliva na varnost vožnje, saj se večina vozil s temi gumami, kljub temu, da so prvenstveno namenjene terenski vožnji, dejansko vozi po asfaltu. Nobena guma tudi ni prejela ocene "dobro", kar je bilo predvsem posledica izrazito slabih lastnosti na suhih in mokrih tlakovanih cestah. Problematični so bili tudi vodljivost, odpornost proti splavanju in zaviranje na mokrih cestah.

Po drugi strani sta se dve pnevmatiki izkazali za primerljivi na zasneženi cesti. Te pnevmatike so namreč označene s simbolom snežinke, torej so primerne za zimske pogoje. Na makadamu in terenu pa so seveda terenske pnevmatike bile boljše od celoletne gume.
Nobena od terenskih gum ni bila ocenjena kot "priporočljiva". Štiri so osvojile oceno "zadovoljiva", tri so bile ocenjene kot "zadostne", ena pa je na testu padla z oceno "slaba". Test je sicer najbiolje opravila Yokohamina guma geolandar A/T G015, oceno "zadovoljiva" pa so osvojile tudi gume falken wildpeak A/T3WA, general tire grabber AT3 in matador MP72 izzarda A/T2.

Pri AMZS pravijo, da so za občasne izlete na netlakovane ceste boljša izbira kakovostne celoletne gume. Terenske gume so primerne za resne avanture na terenu, vendar jih je treba preudarno izbrati. Seveda priporočajo gume z oceno "zadovoljiva", saj vsaj te zagotavljajo določeno ravnotežje med prednostmi in slabostmi.

Pa še to dodam....ADAC/AMZS oz. "izbranci" pri tem testu bi s erabli prasat po svoji strokovnosti....Nobena od teh gum ni primerna (oz. bi jo bilo trapasto imet) na SUV vozilih....sepravi so gume namenjene terencem in terenski voznji...Si vi predstavljate s… ...prikaži več tisto celoletno, ki so jo testiral zravn it na kaksen teren? Pa na prvem kamnu bi znala odpovedat sodelovanje, k bi ji vsaj na boku bla prebita!
Se spet odkriva toplo vodo?? Terenske gume so namenjene terenu in ne cesti....kot tudi terenc ni namenjen norenju po cesti! Sam furam Yokohamo ze par let....super guma....se nikoli me na cesti ni zaneslo....jo pa res zradiram v enem letu in… ...prikaži večin posledicno na jesen vsako leto kupujem nove...me pa v moji dimenziji pride kostat cca 100€ po gumi...medtem ko so ostale vse na 150€+ za 1x je to OK kompromis....ko bomo imel bolj klenega terenca bo padla pa kaksna General (Continental za teren).