Hyundai se je konkurence v razredu kombilimuzin lotil s ceno, ne s kakšno piko na i.
Moram priznati, da sem se po električni koni resnično veselil testiranja korejskega golfa, kot so nekoč imenovali hyundai i30. Hyundai je po mojem prepričanju, če razmišljamo o proizvajalcih s pedigrejem motorjev na notranje izgorevanje, naredil revolucijo na področju elektrike. Nova kona je (masovni) preskok, ki smo si ga po dosegu, udobju, izgledu in zmogljivosti želeli pri električnih avtomobilih.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.