Ko sem zagledal grdo črto na boku stingerja, ki jo je nekdo povzročil z ostrim predmetom, sem takoj posumil na ljubosumnega ljubitelja nemcev.
Res je, dizelski stinger ne more ponuditi takšne nagajivosti, niti športnosti, kot je to sposoben 3,3-litrski bencinar, a mejdun, kako dober in privlačen potovalnik je lahko. Ker sem nedavno že užival v V6 stingerju, sem v dizelsko različico Kiinega "halo" avtomobila sedel s precejšnjo mero zadržanosti, saj nisem pričakoval posebnih presežkov. Dizel pač. A sem tudi iz tega avta stopil s širokim nasmeškom. Druga namembnost, a še vedno veliko vsebine.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Sodeč po obliki zgleda precej boljše od nemcev, kot so audi A5 in A6 ali pa kakšen BMW serije 5, čeprav stane toliko kot BMW serije 3 z osnovnim paketom opreme, kjer se zdi, da moraš še za kolesa in volan doplačati.
Eden dražjih avtomobilov, ki v dežju sam ne prižge luči in vozi "v temi"...