Čakali, čakali in načakali smo se na prihod Seatovega športnega terenca oziroma križanca - včasih kot na avtobus Ljubljanskega potniškega prometa med sneženjem. Potem pa prideta dva naenkrat. Ju preizkusiš in si oddahneš in rečeš, da se je čakanje izplačalo.
Ko smo skupaj s še nekaterimi slovenskimi mediji na našem projektu PRIMA test, v katerem primerjamo konkurenčna vozila iz istega segmenta, že večkrat ugotavljali, je znamka Seat ena tistih, ki ponuja veliko za denar kupca - torej "price-performance" avtomobile. Nič drugače ni z njihovimi SUV vozili, ne nazadnje to dokazuje večja ateca, zdaj pa smo preizkusili še manjšo arono - avto, ki naj bi že z imenom španskega mesta vzbujal čustva - a prav teh je oblikovno manj kot pri francoskih konkurentih. Vseeno skriva nekaj germanskih genov - kar pa tudi pomeni, da vse v avtomobilu vse "štima".
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.