V Volkswagnovi ponudbi lahkih gospodarskih vozil je z novo generacijo nekaj manjkalo. Potem, ko je multivan postal bolj potniški in manjši, naenkrat ni bilo pravega transporterja. V začetku leta so vrzel zapolnili in poleti je bil končno čas za preskus novega volkswagna transporterja.
Zamuda je imela svoj smisel, saj so z ločitvijo od mutivana pri Volkswagnu lahko dodobra izkoristili možnost povečave transporterja.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
to je FORD in ne VW več...vs tovorni program sel pod FORD....od kombijev do Amaroka.....ze VW je rad gnil.....zdej bo pa samo se huje.....da o 2.0 motorju z 150 konji in vsemi neumnostmi ki ga dusijo (adblue,dpf,egr,...) sploh ne zgublamo… ...prikaži več besed! Kje so časi Iveco 3.0 dizl z normalnim stevilom konjev...tiso je delalo....to bo pa sam na servisih! Ze prejsni transporterji ki jih imajo resevalci....vsako leto skor menjajo motorje k ne zdrzijo!
Novih kombijev ni. So posamezni. Baje je nekaj preprečila EU zakonodaja glede izpustov. To bi lahko kakšen novinar preiskal.