Ko se odloča za nakup nove škode, se večina voznikov najprej ozre po privlačnih križancih, še bolj pa po kombilimuzinski ali kombijevski octavii, vendar ikona češke znamke ostaja škoda fabia, avtomobil torej, ki je lani prestopil že v četrto generacijo.
Kako pomemben model je fabia za škodo, pove že dejstvo, da so jih od predstavitve prve generacije leta 1999 prodali že več kot 4,5 milijona. In to zgolj fabij, saj lahko majhni škodi v tem segmentu sledimo vsaj še do njene neposredne predhodnice, leta 1993 predstavljene felicie, in njenega predhodnika favorita. Morda pa lahko sem prištejemo tudi škode z motorjem v zadku ali celo njihove predhodnike, saj so Škodin ključni segment, kljub občasnim izletom med velike limuzine, vedno predstavljali majhni cenovno dostopni avtomobili.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Vse lepo in prav, samo predraga je vsaj za ene 3 cegle!!