Škodin osrednji model ostaja nova octavia, a za temeljni kamen nove generacije modelov češke znamke bi lahko označili škodo scalo, prvi avtomobil, ki je nastal na platformi MQB A0 Volkswagnove skupine.
V scali marsikdo vidi pomanjšano kombilimuzinsko različico octavie, a to ne velja povsem, saj se, kot nam je v Pragi pojasnil Škodin direktor Bernhard Maier, octavia uvršča v zgornji del segmenta C, scala pa ostaja v segmentu B, torej razredu majhnih avtomobilov. A spada v njegov zgornji del, kar se odraža tudi v njeni velikosti.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.