Passat eHybrid je zaradi delujoče tehnologije priključnega hibrida trenutno ena najboljših dvoživk med električnim in bencinskim družinskim oziroma poslovnim avtom. Zgolj na elektriko smo se z enim polnjenjem dejansko peljali več kot sto, skupni doseg pa je bil celo tisoč kilometrov. Dražji dizel? Le še za izjeme.
Volkswagen passat zadnje generacije smo že podrobneje pregledali in preverili, kaj vse zna in zmore novi (samo še) karavan. Ugotovili smo, da je več kot dostojen član družine s tem imenom. V zadnjih desetletjih se je passat uveljavil kot eden najboljših dostopnih in vsestranskih dolgoprogašev. Izjemno priljubljenost je dosegel tudi kot službeno vozilo, s katerimi je treba v enem dnevu udobno pokrivati dolge razdalje ob čim nižjih stroških.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Kdor ima vsaj tri zdrave celice v glavi še vedno kupi TDI. Enostavno preveč tehnike in problemov s hibridnimi sklopi. Edina izjema je Toyota. Tako da ljudje ne nasedajte eko fašistom in plačanim novinarjem.
Pa ksj VWju ni jasno s temi novodobnimi kombinacijami??? Ok se pocasi odstranjuje dizla in no na voljo samo se audiju…ok razumemo…ma da bi porihtal ta 1.5tsi z 4motionom eee to pa ne!
In kolikšna je cena nove baterije, ter življenska doba? Ta podatek je najpomembnejši gospod novinar.