Prihaja namreč z Daljnega Vzhoda. In ne, v mislih nimam kakšnega japonskega športnika, čeprav nam ti hitro padejo na pamet, ampak gre za kleni izdelek korejske avtomobilske industrije. Predstavljamo hyundai kona N.
Priznajmo, Hyundai večino svoje zgodovine ni bil pojem avtomobilske športnosti, in tudi danes ga marsikdo ne dojema kot takšnega. A od njegovih začetkov enkrat v drugi polovici prejšnjega stoletja, do danes se je marsikaj spremenilo. In ko so se stvari enkrat lotili, so se je lotili temeljito.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Porabo 8,5 l pa ima mogoče edino v eco načinu, pa še tam moraš vozit po omejitvah!? Preizkušeno pri i30 N z 280 KM, se povprečna poraba ob malce bolj dinamični vožnji hitro povzpne na 11l in več in Korejci… ...prikaži več verjetno še lep čas s tem ne bodo konkurenčni podobnim evropskim modelom, ki imajo pri enaki vozni dinamiki tudi za 1,5 - 2l nižjo porabo. Tovrstni evropski modeli ob normalni vožnji, niso bistveno požrešnejši velikoserijskih. Cenovno pa so korejski in evropski avtomobili te serije tam tam.
pol ducata fotk kolesa, ni pa ene fotkecele armaturne plošče. je koga sram , mogoče ? in na eni fotki je glani diplay-- tam spodaj piše , pazi 19,2l/100km. na tablici imate podatek o obratih, čemu če je na glavnem… ...prikaži več dispayu. spet en avti, ki mora imet holiwoodski kokpit, en kup šare, pa tričetrt brez veze.