Avto
1430 ogledov

Toliko stane lastništvo lamborghinija murcielaga

Lamborghini murcielago Simon George
Če nek avto naredi več kot 400.000 kilometrov, to ni ravno posebna novica. A če jih naredi lamborghini murcielago, potem je stvar že bolj zanimiva. Še posebej če je poleg izračun, kakšno malo bogastvo je lastnik v vsem tem času zapravil za stroške goriva, popravil in pnevmatik.

Večina superšportnikov je namenjenih le občasnim vožnjam, tako da le redko dosežejo šestmestno število prevoženih kilometrov na števcu. Simon George iz Velike Britanije pa je lastnik lamborghinija murcielaga, ki ga že od leta 2004 uporablja kot čisto vsakdanji avto. George seveda ni kakšen delavec v tovarni, marveč lastnik podjetja za izposojo športnih avtov. Pred 13 leti si je kljub temu le stežka privoščil 300 tisoč evrov vreden superstroj, a je bil tako zaljubljen v italijansko mojstrovino, da je zanj celo zastavil celotno podjetje.

Ker so bili obroki za odplačevanje ogromni, je George avto uvrstil v svojo floto vozil za izposojo, tako da je do danes avto nabral že kakih 90 dirkaških dni, George pa ga uporablja tudi kot vsakdanje vozilo, z njim naredi tudi po tisoč kilometrov na teden. Leta 2013 je stranka na dirkaški progi doživela hudo nesrečo in močno poškodovala superšportnika. Pretekla so kar štiri leta oziroma v tem času je izginilo za okoli 150 tisoč evrov, da ga je George postavil znova na cesto. Priznava, da je ob tem srce premagalo glavo oziroma, da odločitev o renovaciji ni bila nujno racionalna. 

Po 12 kompletov pnevmatik na leto

Murcielago ima danes prevoženih kar 420 tisoč kilometrov, kar je skorajda brez dvoma največ, kar je prevozil kakšen moderni lamborghini, je poročal Car and Driver.

A cena za to je bila astronomska. V12 6,2-litrski motor (426 kW/572 KM) ob nežni nogi porabi kakih 20 litrov bencina za 100 km poti. Pod črto izračun pravi, da je George za gorivo porabil že kakih 147 tisoč evrov.

Na leto mora zamenjati 12 kompletov (!) pnevmatik, pri čemer vsak stane več kot tisočaka. Dosedanji strošek znaša kakih 90 tisoč evrov. Istočasno mora zamenjati tudi zavorne ploščice. Na 30 tisoč kilometrov se menja zavorne diske, kar vsakič stane kakih 1.200 evrov. 

A vse to je še vedno malo v primerjavi s stroškom menjave sklopke. Murcielago ima sedaj vgrajeno že osmo, pri vsaki menjavi pa je potrebno odstraniti motor. 

Za vse tovrstne stroške je do danes plačal slabih 60 tisočakov. Potem pa je tu še okoli 17 tisoč evrov, kolikor je doslej stalo zavarovanje vozila, seveda niti letna taksa ni poceni za avto takšnega kova. Tovrstnih postranskih stroškov se je nabralo še za kakšnih 22 tisoč evrov.

Avto je skušal ohranjati v kar najbolj izvirnem stanju, vseeno pa po toliko prevoženih kilometrih znaki obrabe ne morejo več izostati, zelo težko je bilo tudi zagotoviti vse rezervne nadomestne dele, so ugotovili pri Car and Driver, kjer so se zapeljali na krajši test lamborghinija.

Med drugim je moral George namesto aktivnih blažilnikov vgraditi pasivne, saj originalnih ni na trgu.

Pod črto so zgolj stroški lastništva Georgea doslej stali skoraj 600 tisoč evrov. Gotovo je sicer z njim nekaj tudi zaslužil, ker je bil flotno vozilo. 

George je še vedno zaljubljen v svoj avto in z njim dnevno opravi pot med Yorkshirom in English Midlandsom, kar znese skoraj 250 kilometrov. Letos namerava z njim celo peljati do Sant'Agate Bolognese, rojstnemu mestu Lamborghinija. O prodaji ne razmišlja, saj mu je jasno, da je lambo s toliko kilometri vreden le toliko, kot so vredni potencialni rezervni deli. Teh bi se še vedno nabralo za kakih 70 tisoč evrov.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 3
  • muffin 10:06 24.maj 2017.

    Hahahah, točno to sem si mislil. Kao nek presežek od avta, a ene same poti ne more naredit brez obiska bencinske, pnevmatike mora zamenjati vsakih par tednov, pa še sklopka, servisi vsak mesec in vse to...In to bi naj bil ...prikaži več nek dober avto? Žalost. Se mi zdi, da je ta avto narejen samo za izložbo. Kot da vse to ni že dovolj komično pa še delov za avto ne dobi.

  • jozicamurn 22:47 23.maj 2017.

    Ne spoznam se toliko na športne avtomobile, ma vseeno se vam zdi to vredu, da je toliko stroškov z enim takšnim avtom, ki bi moral biti "kvaliteta"? Meni se zdi da je to en šrot in zelo nekvaliteten avto, vsaj ...prikaži več glede na to kar sem prebrala. Namesto da se voziš, si vsak mesec na servisu. Kdo ma še čas za to. Ne hvala.

  • Dixon 09:02 22.maj 2017.

    Srce premagalo glavo. Jap, tudi takrat ko je začel lambota uporablat samo da je skočil po kruh.