Avto
1149 ogledov

Toliko stane vstopnica v Hondin svet udobja in praktičnosti

Honda CR-V
1/13
Andrej Leban
Dobili smo še zadnji odgovor glede zelo obetavnega novega suva na naših cestah, honde CR-V.

Četrta generacija suva CR-V, čigar kratica pomeni "comfortable runabout vehicle - udobno vsestransko vozilo", je torej že v slovenskih salonih, z nekaj za razred velikimi posebnostmi, a tudi odličnimi zgledi.

Hondo CR-V sem že imel priliko voziti pred časom na mednarodni predstavitvi. Največja honda v evropski ponudbi znamke bo gotovo avto, ki mu bo veljava rasla z vsakim dodatnim dnem uporabe. Že oblika, čeprav malce v znamenju japonskih origamijev, pritegne pogled, svoje naredi serijska LED razsvetljava spredaj in zadaj. Dinamičnost nakazujejo velika platišča (do 18 palcev), terenskost pa povečan odmik od tal.

V notranjosti najprej pritegne občutek prostornosti, tako za ljudi kot stvari. Čeprav je zunanja mera ostala ista pri obvladljivih 4,6 metra, je občutno več prostora za prednje in še posebej zadnje potnike, medtem ko je prtljažnik s 561 litri največji v razredu (petsedežna različica).

Honda CR-V Avto Honda CR-V je prostorski čudež na 4,6 metra

Novost je možnost dveh dodatnih sedežev, takrat je druga klop vzdolžno pomična za 15 centimetrov. Ne glede na število sedežev se naslonjala vedno zlagajo v ravno dno, kar še izboljša praktičnost in uporabnost. Nastavljivo zadnje dno je iz lahkega, a posebej trdnega materiala, ki prenese tudi hujše masne obremenitve. Nekaj posebnega v avtomobilskem svetu je izredno velik kot odpiranja zadnjih vrat, prtljažna pa lahko prvič dviga in spušča elektrika.

Honda CR-V | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban

Avto v svoja odlagališča pogoltne ogromno drobnarij, udobje dvigajo ogrevani zadnji sedeži, pa ogrevan volan, štirje USB priključki, multimedijski sistem Connect … Voznik informacije sprejema prek digitalnih zaslonov, volan je progresiven.

Honda CR-V | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban

Nekaj posebnega je CR-V na področju aktivne asistence, saj je bogat komplet različnih pomagal (AEB, radarski tempomat, polni LED, ohranjanje smeri …) vedno serijski.

Tudi konstrukcijsko je CR-V zelo napreden avtomobil, z visokim deležem jekla ultravisoke trdnosti, ravnim dnom, avtomatskim uravnavanjem pretoka zraka skozi motorno masko, dvojnimi blažilniki za maksimalno udobje tako v ovinkih kot prek kratkih neravnin, odzivnejšim 4x4 pogonom ...

Do prihoda hibridnega pogona proti koncu prihodnje zime se bo CR-V zanašal le na bencinski pogon, saj je skoraj zagotovo, da dizelskega pogona Honda ne bo več vgrajevala. 1,5-litrski agregat ima pri ročnem menjalniku 127 kW (173 KM) moči, pri doplačilu za brezstopenjski menjalnik CVT pa zaradi nekaterih dodelav kar 142 kW (193 KM). Obe različici smo tudi že na kratko preizkusili in dali pozitivno oceno glede prožnosti in učinkovitosti.

CVT brezstopenjski menjalnik je sicer na razpolago le, če je CR-V opremljen s štirikolesnim pogonom.

Honda CR-V | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Honda CR-V | Avtor: Honda Honda

Opreme se delijo v tri razrede (elegance, lifestyle executive), tradicionalno pa prav veliko kombiniranja posameznih dodatkov ne dovoljujejo.

Na slovenskem trgu bo eden najbolj prodajanih suvov na svetu startal s ceno 27.900 evrov, s štirikolesnim pogonom pa pri 31.900. Sredinsko opremljena različica lifestyle AWD bo stala 34.100 evrov. Za CVT se doplača 2.000 evrov, za dva dodatna sedeža pa še 1.800.

Uvoznik namerava v prihodnjih letih prodati po sto CR-V zadnje generacije, pri tem pa ga vsaj na začetku bolj kot povpraševanje skrbijo omejene evropske količine.

andrej.leban@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.