Avto
200 ogledov

Tudi najšibkejši yeti ni od muh

Škoda yeti
1/50
Žurnal24 main
Najcenejši yeti res nima dizla, prav tako ne 4x4 pogona, a ni nič kaj podhranjen z močjo in tudi na makadam bo z veseljem zapeljal.

Škoda yeti se je med kupci že dodobra proslavil s svojo uporabno robustnostjo, enoprostorsko prilagodljivostjo in moderno VW-tehnologijo. Nas je zanimalo, čemu vse se mora kupec odpovedati, če poseže po vstopnem modelu.

Yeti lomastil po naravi - GALERIJA.

Yeti s paketom opreme family in 1.2 TSI motorjem stane 16.666 evrov. Številka jasno terja nekatere kompromise, zato je od zunaj in znotraj več črne plastike. Na zunaj ob še vedno svežem in vpadljivem videzu to sploh ne deluje ceneno, še posebej ob hkratni prisotnih 16-palčnih aluminijastih platiščih in strešnih nosilcih, znotraj pa gre v veliki meri za stvar okusa. Audio podpora je osnovna, volanski obroč nima nikakršnih tipk, ni parkirnih senzorjev, eletrika žene le prednji stekli, močno manjka sredinsko naslonjalo za roke ... Je pa "družinski" yeti podprt s tempomatom in dokaj zmogljivo ročno klimatsko napravo, kar smo lahko preizkusili v toplih junijskih, pardon aprilskih dneh.

Oba sedeža sta prilagodljiva po višini, položaj za volanom je dober. Notranja prilagodljivost ostaja enaka dražjim izvedenkam, kar pomeni zmerno velik prtljažnik, ki pa ga je mogoče s prilagodljivimi sedeži dodatno zelo dobro izkoristiti, pri čemer imamo v mislih športno aktivne ljudi in njihovo opremo. Za pravimi enoprostorci zaostaja tudi po številu in še bolj prostornosti predalov, čeprav je tisti pred sovoznikom hlajen, zadnji potniki pa uživajo v razmeroma bogato odmerjenih milimetrih. Pri okoli 20.000 kilometrih, kolikor jih je imel testnik, nas je neprijetno presenetila gibljiva obloga ročne opreme.

Prožen in primerno varčen motorček
77-kilovatnemu motorju ni kaj očitati. Je izredno prožen strojček, ki začne hitro vleči in se dolgo ne utrudi z navorom, zato boj z ne več majhnimi 1.265 kilogrami več kot dostojno opravlja tudi na avtocesti. Povrh vsega je varčen, z malo smisla za izkoriščanje navora in šeststopenjskega menjalnika ga je mogoče zlahka držati med 7 in 7,5 litrih porabe, ki pa na avtocesti logično poskoči.

Res je, tale yeti nima štirikolesnega pogona, do katerega ga loči več kot 4.300 evrov, zato izven označenih poti z njim ne gre. A po drugi strani ohranja 18-centimetrski odmik od tal, kar je idealno za makadamski dostop do izhodišč za ture. Tudi med vožnjo si yeti zasluži dobre ocene, saj v ovinkih tudi po zaslugi večvodilne preme deluje čvrsto in zanesljivo, prek neravnin pa udobno.

Začetni yeti family je predvsem racionalna izbira. Ni najcenejši med kolikor toliko primerljivimi konkurenti, a po našem mnenju za vložek ponuja zelo veliko avtomobila, čeprav se je potrebno čemu tudi odpovedati ali pa vsaj doplačati. Konkurente ima v več razredih hkrati, od omenjenih manjših enoprostorcev do 2x4 "suvov", a kot eden redkih ponuja zelo posrečeno kombinacijo vsakega nekaj.

Škoda yeti 1.2 TSI family
Motor: 1.197 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 77 kW (105 KM) pri 5.000 vrtljajih na minuto
Navor: 175 Nm med 1.550 in 4.100 vrtljaji na minuto
Menjalnik: ročni, šeststopenjski
Poraba: 7,7 l /100 km, 149 gramov CO2
Zmogljivosti: 175 km/h, 11,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.223 x 1.793 x 1.691, medosna razdalja 2.578, prtljažnik (v litrih): 416
Cena: 16.666 € (osnovni), 16.990 € (testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.