Avto
0 ogledov

Več opreme za enako ceno

mazda2
1/52
Žurnal24 main
Na ceste je tudi uradno zapeljala rahlo prenovljena mazda2. Novost je nov sprednji del in spremenjena notranjost. Odslej ne bo več na voljo v trivratni izvedbi.

Vsi motorji, tudi nov 1,5-litrski bencinski motor (ta je lahko zvezan tudi s štiristopenjsko avtomatiko), ustrezajo Euro5 normativom glede čistosti izpuha, še vedno pa nima dizelskega motorja.



Težko opazne spremembe zunanjosti
Na zunaj bo nevešče oko spremembe težko opazilo, saj so oblikovalci le malenkostno spremenili podobo meglenk in njihove obrobe ter dvojki dodali že tipično Mazdino odprtino za zajem zraka pod motorno masko, ki je tukaj skoraj ni. Ostale spremembe so bolj malenkostne in redke, še vedno pa dvojka ostaja lahek avtomobil, saj jeziček na tehtnici v primerjavi s primerljivo konkurenco pokaže okoli sto kilogramov manj.

Tudi znotraj so novosti malenkostne, čeprav bolj opazne. Klavirska črnina obkroža prej preveč monoton osrednji del sredinske konzole, kjer je avdio enota. Nove so tudi sedežne prevleke in nekoliko spremenjeni merilniki ter obrobe zračnikov. Mere in proporci ostajajo enaki, kar pomeni, da je tako tudi glede prostora v dveh sedežnih vrstah in prtljažniku, ki v osnovi sprejme 250 litrov prtljage.



Nov bencinski motor, manjka napredna tehnika

Tudi pri motorjih večjih presenečenj ni, nov ali bolje rečeno prenovljen je le 1,5-litrski bencinski motor, ki tako kot ostali ustreza Euro5 normativom glede čistosti izpuha. Pri tej motorni opciji je na voljo tudi avtomatika, ki pa je le štiristopenjska. Poleg tega sta na voljo še dve različici 1,3-litrskega bencinskega motorja, ki zmoreta 55 oziroma 62 kilovatov. Vsi agregati porabijo nekoliko manj goriva in so čistejši, le najmočnejši zaradi prehoda na Euro5 porabi malenkost več. Manjkajo pa še vedno napredni sistemi, na primer start&stop.

Izboljšav je bilo deležno tudi vzmetenje, ki je še nekoliko trše, obenem pa naj bi dajalo tudi večje udobje na slabše trasiranih cestah.

Vsi paketi opreme bogatejši
Dvojka je tako kot prej na voljo s tremi osnovnimi paketi opreme, ki pa se potem delijo na šest paketov. Klima postane serijska pri drugem, enako velja za CD-MP3 audio enoto. Pri tretjem paketu dobite še komande na volanu in dva dodatna zvočnika, deljivo zadnjo klop in potovalni računalnik. Pri četrtem postanejo serijski avtomatska klimatska naprava, usnjeni volan, prestavna ročica in meglenke. Platišča iz lahke litine zamenjajo jeklena pri petem, serijski pa postane ESC. Del serijske opreme sta tudi ogrevana prednja sedeža in senzor za dež. GTA je bogatejši še za tempomat, 16-palčna lita platišča in nekaj spojlerjev.

Cene se začnejo pri 10.890 evrih, kolikor stane bencinska 1,3i CE. Pro paket (CE pro) zahteva 700 evrov doplačila, plus in TE pa še vsak po dodatnih 500. Višek ponudbe predstavlja 1,5 GTA, za katero želijo 14.690 evrov. Uvoznik namerava letos prodati 250 vozil, kar je manj kot v enakem obdobju lani, predvsem zaradi manjših popustov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.