Avto
5167 ogledov

Volkswagen T6.1 je usklajen s sodobnimi standardi

VW T6.1
1/14
Saša Despot
Prodajna uspešnica in legenda med kombiji je bolj sodoben, bolj digitaliziran in seveda tudi nekoliko drugačen.

Volkswagen je skoraj po celem letu, kar so februarja objavili prve podatke o njem, v Slovenijo pripeljal prenovljeni kombi volkswagen T6.1, ki so mu poleg osveženih oblik med drugim namenili tudi večjo stopnjo digitalizacije z možnostjo digitalnih prikazovalnikov ter  električni servo volan, ki mu je omogoči uskladitev z najnovejšimi asistenčnimi sistemi.

Pri Volkswagnu pravijo, da T6.1 nadaljuje uspešno zgodbo najdlje kontinuirano prodajanega lahkega gospodarskega vozila , ki je na trgu že sedem desetletij. K temu je pripomogla robustna zasnova zelo prepoznavnega in vsakdanje uporabnega vozila , ki so ga vedno podpirali tudi z razvejano mrežo prodajalcev in servisov in drugimi storitvami. Kot pravijo, z zadnjo osvežitvijo temu dodaja še svežo obliko, okoljsko sprejemljivost, asistenčne sisteme in sodoben infozabavni sistem.

VW T6.1 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Elektromehanski volanski servo

Med tehničnimi izboljšavami najbolj izstopa elektromehanski volanski servo, ki je omogočil vgradnjo dvajsetih asistenčnih sistemov. Med njimi lahko izpostavimo asistenco za bočni veter, ki vozniku pomaga, da med nenadnim sunkom bočnega vetra zadrži smer vožnje, asistenco za manevriranje s prikolico, ki jo je T6 prevzel od večjega crafterja, asistenco za ohranjanje smeri, asistenco za menjavo voznega pasu, radarski tempomat s samodejnim uravnavanjem razdalje do vozila spredaj in sistem za nadzor prometa 'Front Assist', ki po novem zaznava tudi pešce in kolesarje. Volan med drugim omogoča tudi nadgradnjo za potrebe gibalno omejenih ljudi, aktivno pomoč pri zdrsu kolesa na eni strani inkompenzacijo bočnega vetra, ki je ne smemo zamenjati za bočni veter, saj izravnava vplive stalnega vetra.

VW T6.1 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Direktor znamk Volkswagen in Volkswagen Gospodarska vozila Marko Škriba je povedal, da so letos v Sloveniji prodali 3.000 lahkih gospodarskih vozil, pri čemer je bil ključen novi crafter z 860 prodanimi primerki. Transporterjev je bilo 1.000, caddyjev 1.100, 40 pa amarokov. Pri načrtovani številki 3.000 na leto bi radi ostali tudi v prihodnje, delež pa si bodo enakomerno razdelili caddy, transporter in crafter.

Med novostmi na prednjem delu velja izpostaviti še to, da so žarnice H4 v serijskih žarometih zamenjale žarnice H7 z izboljšano svetilnostjo in da so na voljo tudi led luči, zadaj pa tudi led meglenke. Na voljo je tudi pet novih barv karoserije in nekaj dodatnih barvnih kombinacij.

VW T6.1 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Digitalni merilniki

V notranjosti izstopa armaturna plošča, ki je po novem manj razčlenjena, omogoča pa tudi vgradnjo digitalnih merilnikov s tremi načini prikaza in do 9,2-palčnim za dotik občutljivim zaslonom s prikazom funkcij najnovejšega infozabavnega sistema MIB3. Na voljo je tudi vmesnik za stalno povezavo s spletom, upravljavci flot pa bodo (čez eno leto) lahko svoje kombije spremljali tudi s pomočjo vmesnika We Connect Fleet. T6.1 je sicer opremljen tudi s funkcijskim krmilnikom, ki kot zunanji vmesnik predelovalcem omogoča dostop do krmiljenja in podatkov, potrebnih za uspešno vgradnjo različnih nadgradenj.

Volkswagnu T6.1 bo drugo leto sledila nova generacija caddyja, v drugi polovici leta 2021 pa se bo Volkswagnovi ponudbi lahkih gospodarskih vozil pridružil še električni kombi VW I.D. BUZZ.

Pod motornim pokrovom ne bo več na voljo bencinskih, ampak le 2-litrski turbodizelski motor, ki bo z enojnim turbinskim polnilnikom razvijal moči 81 ali 110 kilovatov, z dvojnim turbinskim polnilnikom pa 146 kilovatov. Nekaj konstrukcijskih sprememb je sicer doživel tudi izpušni sistem, saj so morali za ustrezanje najnovejših okoljskih normativov sisteme za čiščenje izpušnih plinov prestaviti bliže motorja, zaradi česar je prišlo tudi do malenkostne preureditve sredinske konzole v kabini. Na voljo bo tudi električni T6.1, pri katerem se bo 82-kilovatni elektromotor napajal iz baterije s kapaciteto 38,8 ali 77,6 kilovatnih ur.

VW T6.1 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Malo dražji

Predvsem zaradi tega, ker že v osnovi ponuja bolj izčrpne asistenčne sisteme, se je volkswagen T6.1 tudi nekoliko podražil. Osnovni furgonski različici je cena tako zrasla za dobrega 3,4 odstotka oziroma okoli 800 evrov, multivan pa se je zaradi sprememb pri obračunavanju davka na motorna vozila podražil za 1000 do 1200 evrov. Pri Volkswagnu sicer pravijo, da tovorne furgonske različice njihovega kombija dosegajo 30-odstotni delež, 30 do 40 odstotkov je osebnih potniških različic, preostali delež pa pretežno tvorijo kombinirane različice krpan.

VW T6.1 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.