Avto
4 ogledov

Volvo predstavil prestižni universe

Volvo universe concept
1/31
Žurnal24 main
Volvo je na avtomboilskem salonu v Šanghaju predstavil koncept universe, luksuzno limuzino z novim oblikovanjem, usmerjenim na človeka, ki spoštuje linije klasičnih modelov Volva.

 

 

"Koncept Universe ponuja svetu kratek predogled, kaj lahko ljudje pričakujejo od naših naslednjih linij najboljših limuzin," je dejal Stefan Jacoby, predsednik in izvršni direktor pri podjetju Volvo.

 

Koncept universe je bil zasnovan, da spodbudi podzavestno željo in občutek večne lepote. V prihodnost se premika s svojo kupeju podobno strešno linijo in sodobno trdnostjo zadnjega dela, vendar pa vseeno izstopa njegova ponosna dediščina Volva, z izposojenimi oblikovnimi iztočnicami klasičnih modelov iz preteklosti. "Tako kot vse luksuzne dobrine, je njegovo oblkovanje dovolj obrtniško in trajno, da bo prestalo preskus časa," pravi Peter Horbury, podpredsednik oddelka za oblikovanje pri Volu. "Tekmovali bomo z najboljšimi in sicer z našim posebnim skandinavskim dizajnom.”

Usmerjen na uporabnika in čist

Notranjost je udobna in urejena ter osvežujoče enostavna. V sprednjem delu avtomobila je usmerjena na voznika, v zadnjem delu pa je udobno sproščena. In-command vozno okolje se upravlja intuitivno, ima pa tudi zaslon na dotik, ki se približa roki, ko jo voznik iztegne – sam vse to se upravlja iz sedeža, ki se zgleduje po izredno udobnih stolih. Potniki na zadnjem sedežu, so v objemu čistega udobja.

Dinamičen videz in temno obarvana shema prednjih sedežev se počasi in neopazno umirja, ko potujemo proti zadnjem delu avta, dokler se v celoti ne prelije v svetle zadnje sedeže. Universe je poln klasičnih oblik, materialov in tekstur, uporabljenih da ustvarijo izkušnjo sodobnega razkošja. "Koncept Universe je izjemno rafiniran, vendar vseeno opremljen z vsemi sredstvi, ki omogočajo enostavno uporabo Volvovega prvaka. Iznajdljiva mešanica oblikovanja in tehnologije, je med sodobnimi kupci luksuznih avtomobilov vedno bolj cenjena. Ta trend utira pot proti uspehu. Prepričani smo, da ima naša posebna luksuzna blagovna znamka lepo prihodnost, "zaključuje Peter Horbury.

"Naš cilj je, da smo blagovna znamka, ki najbolje razume, kaj kupci sodobnih luksuznih avtomobilov želijo. Željni smo slišalti, kaj najzahtevnejše kitajske stranke menijo o tem luksuznem konceptu. Kasneje bomo prikazali njegovo zasnovo tudi v Evropi in Združenih državah Amerike, zato da bi ga pokazali svetu. To je naš cilj pri vseh modelih avtomobilov," je dejal Stefan Jacoby, predsednik in izvršni direktor podjetja Volvo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.