Avto
64 ogledov

VW z amarokom suvereno med pick-upe

Slovenska predstavitev: Volkswagen amarok
1/58
Žurnal24 main
Slovenska predstavitev. Priljubljenost pick-upov baje hitro raste, čim bolj proti vzhodu se pomikaš. Toda to ne pomeni, da zahtevni evropski trgi niso zanimivi za VW in amaroka.

Za kupce na stari celini ima prvi VW-jev pick-up namreč v rokavu kar nekaj adutov, saj ponuja zelo konkretne poltovornjaške zmogljivosti in prav tako konkretno količino limuzinskega udobja, v marsičem pa želi tudi postavljati merila v razredu. Ob tem pa ponuja tudi dobro razmerje med vsebino in ceno.

Za SUT kar elegantna podoba
Oblika v segmentu SUT ali sutov ni najpomembnejša, toda amaroku je uspelo zadržati določeno mero skladnosti potniške kabine z obliko kesona, saj prednji konec povzema obliko novodobnih modelov znamke VW. V dolžino ga je za 5,25, v širino pa za 1,95 metra, 3,1-metrsko medosje pa za seboj pusti keson dolžine 1,55 in širine 1,22 metra, kar je dovolj, da vanj tudi počez postavimo evropaleto.

 

Kaj pa je za vas pri novem avtomobilu najpomembnejše? GLASUJTE!

 

Tovorne površine je tako za 2,25 kvadratnega metra, ob tem pa znaša višina spodnjega roba kesona le 78 centimetrov, kar olajša nalaganje in je najmanj v segmentu. Kupci se lahko odločijo tudi za robustnejšo plastično oblogo kesona ali ponjavo za keson. Ob tem obstajata dve možnosti zadnjega vzmetenja glede na obremenitve, pri osnovnem comfort znaša nosilno trojne listnate zadnje vzmeti zadaj 970 kilogramov, heavy duty vzmetenje (petkratna vzmet) pa prenese do 1.170 kilogramov obremenitve.

Znotraj lahko tudi limuzinski
Za zdaj je amarok na voljo le v različici z dvojno kabino (double cab), kasneje pa bo na trg prišla še različica z enojno kabino (single cab). Edina platforma za zdaj tako ponuja prostor največ petim osebam v dveh sedežnih vrstah, na voljo pa so tri opremske različice. Osnovna amarok je bolj "delavsko" naravnana, saj so odbijači tu neobarvani, platišča v izmeri 16 palcev pa jeklena. Del serijske opreme je ESC in asistenca za speljevanje v klancu ter za nadzorovan spust (hill descent control – deluje pri hitrostih od 2 do 30 km/h), ki ju VW ponuja tudi edini v segmentu. Stranka brez doplačila dobi še osnovno avdioenoto z dvema zvočnikoma, ne pa tudi klime. Ta (celo polavtomatska) postane serijska pri paketu trendline, ki premore še platišča iz lahke litine in odbijače v barvi karoserije, primaknejo pa tudi še daljinsko centralno zaklepanje, dva dodatna zvočnika in tempomat. Višek ponudbe pa pomeni paket highline, kjer so platišča še palec večja, klima je avtomatska in dvoobmočna, zvočnikov je šest, volan pa odet v usnje. Več je tudi kroma, in sicer so v ta material odeti zadnji odbijač, maska motorja, obrobe meglenk in stranski ogledali. Na seznamu doplačil najdete tudi dodatno ogrevanje mirujočega vozila, usnjeno oblazinjenje, navigacijsko napravo, akustična parkirna pomagala in platišča vse do velikosti 19 palcev.

 



Dva dizla, prihajata še bencinar in avtomatika
Motorna paleto sestavljata dva common rail dizla, ki v različici z eno turbino zmore 90 kilovatov, z dvema pa 120 kilovatov. Navora je za 340 oziroma 400 Nm, oba pa ustrezata normativom Euro5 glede čistosti izpuhov. V povezavi z 80-litrskim rezervoarjem in obljubljeno porabo od 7,5 do 7,9 litra pa omogočata doseg prek tisoč kilometrov. Menjalnik je vedno šeststopenjski ročni, nekoliko kasneje naj bi ponudbo poleg V6-bencinca obogatili še z osemstopenjsko avtomatiko. Pogon je v osnovi speljan na zadnji kolesni par, na voljo pa sta tudi dve različici pogona 4motion. Pri stalnem štirikolesnem pogonu Torsen diferencial razmejuje pogon med obe osi v razmerju od 40:60 in obratno, drugače ali več ne gre. Zadnja zapora diferenciala je, pohvalno, za doplačilo na voljo pri vseh pogonih, tudi zadnjem. Novost v segmentu predstavlja še off road ABS-sistem, ki dopušča več zdrsa pogonskih koles, vključi pa se ga s tipko (2WD in stalni 4WD) ali skupaj s 4WD-pogonom.



Ob tem lahko amarok premaga klančnine z 28-vstopnim kotom in 23,6-izstopnim (brez odbijača pa tudi 28-stopinjskim) ter brede do 500 milimetrov globoke vode. Premaga pa tudi 49,7-stopinjski prečni naklon in stoodstotni naklon pri vzponu ter ob tem vleče še tisoč kilogramov tovora.

Cene nič višje od konkurence
Osnovni amarok z 90-kilovantim dizlom stane 25.640 evrov, pogon 4motion pa ga podraži še za dobrih 2.300 evrov. Paket trendline zahteva dodatnih 4.300, highline pa 5.500 evrov. Za osnovnega s 120-kilovatnim motorjem pa boste odšteli najmanj 27.799 evrov. Letos nameravajo prodati 80 vozil, od tega večino štirikolesno gnanih s paketom trendline.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.