Avto
17 ogledov

Zakaj je opel astra zvezda svojega razreda

Opel astra sports tourer Opel
Opel s svojimi izdelki poudarja nemško kvaliteto, naprednost, a tudi dobro vrednost na dolgi rok. Njegov najnaprednejši model ta hip je astra, ki v nižji srednji razred prinaša vozne lastnosti in vsebine, kot jih doslej še nismo bili vajeni.

Nemški Opel ima svojo paleto vozil ukrojeno po meri najrazličnejših okusov. Z modernima adamom in corso je prisoten v razredu manjših avtov, z merivo in zafiro nagovarja družine in avanturiste, z mokko ljubitelje križancev, z insignio tudi najzahtevnejše poslovne stranke. Glavni adut pa še naprej ostaja astra, od nedavna tudi v zelo uporabni karavanski različici. 

Astra četrte generacije zelo dobro pooseblja tisti prvotni Oplov duh o napredni tehnični gradnji in občutek dolgotrajnosti vsakega njihovega izdelka, ki so ga skozi več kot stoletje dolgo zgodovino utelešali modeli, kot so bili olympia, kapitän, rekord ali kadett.

Oplu je z astro uspelo nekaj, kar so gradili generacije - končno so ujeli glavnega nemškega tekmeca v razredu, predvsem kar zadeva vozno dinamiko, ekonomičnost in tudi vrednost glede na ceno, ter ga v nekaterih segmentih tudi prehiteli. Predvsem na področju udobja, stroškov lastništva in delno tudi pri tehnologijah, kot so na primer odlični matrični led žarometi, ki znajo svetlobo prilagajati razmeram na cestah, ali pa OnStar sistem, ki bo v prihodnje tudi pri nas omogočal zelo enostavno raznovrstno komunikacijo med lastnikom in avtom, po potrebi pa tudi samodejno klical na pomoč. 

Opel astra sports tourer je še pol stopničke naprej, saj ob vsem vgrajenem napredku in atraktivnem dizajnu nudi še nekaj več uporabnosti po zaslugi karavanskega zadka. Voznik ali voznica se lahko veselita dokazane agilnosti, ki jo nudi lažja postava in izboljšano podvozje. Avto se zaradi tega veliko ostreje in udobneje loteva ovinkov, boljši so pospeški in nižja poraba, ne glede na izbiro motorja. Notranjost astre je izdelana premišljeno in z mislijo na potnike, zato imajo v njej prostora dovolj tudi visokorasli potniki. Zadnja klop je deljiva po tretjinah, osnovnega prtljažnika v karavanu z dostopnim nizkim dnom pa je zajetnih 540 litrov, s čimer denimo precej presega podobno dolge karavane premijskega razreda.

Ob podiranju klopi v ravno dno prazen prostor naraste na kar 1.630 litrov, sports tourer pa omogoča tudi prostoročno odpiranje zadnjih vrat, pri katerem si ni potrebno mazati rok. Za vsak slučaj je tu še posebna preproga, ki jo je mogoče raztegniti prek odbijača. In še dodatek, s katerim se ne more pohvaliti noben izmed konkurentov - možnost tovarniško vgrajenega nosilca za do 4 kolesa FlexFix, ki se med neuporabo nevidno zloži v podvozje avtomobila.

Za še boljšo uporabniško izkušnjo skrbi pestra paleta asistenčnih sistemov. Medtem ko sta volan in ročica menjalnika nemško natančna, pri manevriranju pomoč lahko nudijo denimo kamera ali aktivni parkirni asistent, ki brez pomoči parkira v prazen bočni ali pravokotni parkirni prostor. Kot ena najnaprednejših v svojem razredu je astra tudi glede aktivne varnosti, saj druga generacija varnostnih sistemov opozarja na prekratko varnostno razdaljo, po potrebi tudi samodejno zavira, bere znake z omejitvami, opozarja na nenamerno prehajanje voznega pasu oziroma celo samodejno popravlja volan … Za udobno in telesu prijazno sedenje Opel kot eden redkih proizvajalcev jamči s certifikatom AGR, po želji pa lahko celo masirajo. 

Vsi motorji so sodobne generacije, še posebej napredni pa so zmogljivi dizli, ki se jih jih je zaradi tihega delovanja prijel pridevnik "špetajoči", za svojo izredno učinkovitost pa se poslužujejo celo bi-turbo tehnologije. 

Astra ima v rokavu še en zelo dober adut - ima v povprečju najnižje stroške vzdrževanja v razredu, kar dokazuje več neodvisnih raziskav. Pri tem se ne zanašjo le na sodobno generacijo bencinskih in dizelskih motorjev, temveč so za manjšo obremenitev denarnice poskrbeli tudi s številnimi pametnimi ukrepi. Tako je mogoče po zaslugi za številko manjših platišč in pnevmatik  privarčevati tudi po 400 evrov na leto, cenejše nadomestne dele pa so zagotovili tudi z uporabo recikliranih materialov. Ob tem vzdržljivost v ničemer ne trpi, servisni intervali si denimo sledijo na komaj 30 tisoč kilometrov. Ne gre pa pozabiti, da na stroške lastništva bistveno vpliva tudi napredna varnostna oprema, saj imajo sodobne astre po zaslugi zmogljivih asistenčnih sistemov zapisane v gene, da bodo precej manjkrat udeležene v različnih trkih in nesrečah.

In še končni udarec konkurenci - astra zelo dobro ohranja vrednost, kar niti ni čudno, saj statistika neodvisne organzacije Dekre dokazuje, da je astra po dolgoletni trdoživosti v samem razrednem vrhu. Je sedaj jasno, zakaj je opel astra aktualni nosilec naziva Evropski avto leta?

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.