Ministrstvo za promet je v tem letu delo opravilo dobro, je povedal minister za promet Radovan Žerjav in pri tem poudaril, da ocenjuje z zornega kota zadnjih dveh mesecev, kolikor tudi ministruje.
Do 2010 elektronsko cestninjenje za vsa vozila
Izpostavil je tudi sprejem resolucije o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa za obdobje 2007–2011 in sprejem noveliranega akcijskega načrta za uvedbo novega cestninskega sistema. Ta predvideva dvofazen prehod na zaprt elektronski cestninski sistem. V prvi fazi, ki bo končana leta 2009, bo uveden zaprt cestninski sistem v prostem prometnem toku za tovorna vozila nad 3,5 tone največje dovoljene mase, leta 2010 pa bo končana druga faza z uvedbo elektronskega cestninjenja še za vsa druga vozila.
Avtocestni program v polnem zamahu
|
|
|
Avtoceste bodo kmalu zgrajene. © BOBO
|
Slovenske železnice bodo morale povečati promet
Slovenske železnice bodo morale povečati promet in s tem zagotoviti večje prihodke, je povedal Žerjav. "V nasprotnem primeru bo seveda težava, glede na to, da je v Slovenskih železnicah zaposlenih še zelo veliko ljudi, izjemno velika," je dejal. "Ljudi ni preveč, premalo je posla. Treba se je osredotočiti na posel," je o svojem mnenju glede potrebe po izboljšanju poslovanja Slovenskih železnic povedal Žerjav.
|
|
|
''Ljudi ni preveč, premalo je posla.'' © BOBO
|
Prihodnost mariborskega letališča v tovoru
Glede razvoja mariborskega letališča Žerjav ocenjuje, da ta leži predvsem v specializaciji za tovorni promet. "To pa ne pomeni, da se mariborsko letališče ne bi ukvarjalo tudi s potniškim prometom."
"Resno se pogovarjamo tudi z Adrio Airways, da poskuša vzpostaviti kako potniško linijo z letališča v Mariboru," je dejal minister. Vodstvo letališča se pogovarja tudi z nekaterimi letalskimi družbami, je še povedal in dodal, da je "zelo velik optimist, da bi lahko še v tem mandatu res naredili pomembne korake naprej pri mariborskem letališču" .
|
Vragolije nad mariborskim letališčem © BOBO |